Revija Reporter
Slovenija

Prazna poletna Ljubljana: prestolnici ne pomagajo Počivalškovi boni

Biserka Karneža

16. avg. 2020 20:00

Deli na:

Turistična sezona v času korone - središče Ljubljane je skoraj prazno.

Primož Lavre

O tem, da so sprejeti ukrepi zaradi novega vala epidemije koronavirusa izjemno prizadeli turizem, čivkajo vrabčki na strehi. Še lani izjemno obiskana Ljubljana, kjer je bilo ob večerih na najbolj obiskanih krajih toliko turistov, kot jih je mogoče videti v znanih tujih obmorskih letoviščih, je letošnje poletje v zatišju.

Hotelirji so razočarani, saj dosegajo le med deset do največ trideset odstotkov prenočitev. Nekoliko bolj so v avgustu pomirjeni lastniki restavracij, ki imajo trenutno več italijanskih in nemških gostov. Vsi se seveda sprašujejo o prihajajočih mesecih.



Kolikšna je zasedenost ljubljanskih hotelov v avgustu ter kakšna je možnost plačila z boni?

Kako je času, ko je v prestolnici bistveno manj tujih gostov v primerjavi z enakim obdobjem lani in ko mnogi tik pred zdajci odpovedujejo rezervacije, mogoče pritegniti več domačih gostov?


Med ljubljanskimi hotelirji smo poizvedovali, kako so doslej že popihali na dušico domačih gostov in koliko  so bili pri tem uspešni.

Za Ljubljano je najbolj prepoznavna skupina Union, ki združuje pet hotelov na najbolj izjemnih lokacijah v mestu. Najstarejši Grand hotel Union je bil zgrajen leta 1905. Ali lahko gostje še vedno doživijo ponujeno posebno doživetje kraljice Elizabete?

Kdo so bili gostje Austria Trend Hotels ob Dunajski cesti v minulih dneh, ko v hotelu v primerjavi z enakim obdobjem lani beležijo 60 odstotni upad gostov?

Kakšne ugodnosti čakajo domače goste v Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, ki se nahaja na območju nakupovalnega središča BTC ter v bližini vodnega parka Atlantis?

Kako o krizni situaciji razmišljajo v Hotelu Emonec, kjer so imeli lani skoraj 100 odstotno zasedenost?

Kaj vse ponuja ekstravagantni Antique Palace v bližini stare univerze ter Hotel Slon, ki sodi med hotele z dolgo tradicijo in izjemno zanimivo zgodbo?

Izvedeli smo še,  kako se rezultati kampanje Slovenske turistične organizacije  kažejo v prestolnici.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24