Zgodba najboljšega soseda nam veliko pove. In »tajni« sestanek, ki ga je sklicala Bratuškova (razkrila ga je oddaja Pogledi Slovenije), je spet simptomatični primer, da se politika vselej suče okoli donosnih poslov. Sledi toku denarja, to je najbolj znano geslo pri razkrivanju klientelističnih povezav med politiko in gospodarstvom. In tudi tokrat se ponavlja enaka zgodba.
V zadnjem letu je postalo jasno, da bo treba Mercator prodati. Največji lastniki so bili enostavno prezadolženi, razmere v slovenskem gospodarstvu pa preveč črne, da bi se v Pivovarni Laško in v slovenskih bankah lahko še igrali z usodo najboljšega soseda. Prodaje se je bilo treba lotiti, pa čeprav po polovični ceni glede na ponudbo pred dobrim letom. Politika pa je bila še zadnjič prisklednik in je očitno poskušala pristaviti piskrček. V ospredju tega pa naj bi bil že spet Zoran Janković.
VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.
Politika in Zoran Janković pristavljata piskrček ob prodaji Mercatorja
Prodaja Mercatorja je obudila, kot že tolikokrat, vprašanje nacionalnega interesa. Sestanek Alenke Bratušek s Tonijem Balažičem (Mercator) in Dušanom Zorkom (Pivovarna Laško) zaradi Mercatorja kaže na prepletenost političnih apetitov s prodajo državnega premoženja. Ob Bratuškovi (ali mimo nje) pa postaja ponovno vse pomembnejši Zoran Janković.