NKBM odstopila od pogodbe s Požarjem in Pečečnikom, Požar novico potrdil
14. okt. 2015 12:18 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Nova KBM naj bi enostransko odstopila od pogodbe, ker skupno podjetje Bojana Požarja in Joca Pečečnika Princip Media ni plačalo kupnine za 44 blagovnih znamk propadle družbe Delo revije, med katerimi so tudi Stop, Kih, Anja, Jana in Lady, je uredništvo Reporterja izvedelo neuradno. To pomeni, da poslovnež Joc Pečečnik ni držal obljube in dal denarja za projekt ter dobesedno »na suhem« pustil Bojana Požarja. Požar je odpoved pogodbe potrdil.
Potem ko je pred dnevi Joc Pečečnik iz Las Vegasa po elektronski pošti obvestil Bojana Požarja, da odstopa od njunega skupnega projekta izdajanja revij nekdanje družbe Delo revije, ter je kasneje med njima kljub temu prišlo do delnega dogovora, saj sta družbi KBM Leasing (NKBM) in Princip Media podpisali pogodbo o prenosu pravice do uporabe 44 blagovnih znamk družbe Delo Revije, je zdaj očitno konec. Kupnina ni bila nakazana, NKBM naj bi po informacijah, ki jih imamo v uredništvo, odstopila od pogodbe.
Joc Pečečnik očitno ni držal danih besed, ki jih je izrekel celo za časnik Finance, da bo »ob zastavi Požarjeve hipoteke, njegovega finančnega vložka in celotnega Požarjevega deleža v mojo korist, družbi Princip Media, d. o. o., omogočil, da začne delovati. V družbi ne bom sodeloval niti jaz niti moja ekipa. Če mi po 12 mesecih Požar ne bo vrnil vloženih sredstev, bom družbo prevzel v celoti.« Kot smo se še neuradno izvedeli, so se na Joca Pečečnika zadnje tedne vršili pritiski, naj Požarju ne da denarja.
Čudno vlogo je pri vsej zadevi odigrala tudi NKBM, ki se ni pravočasno odzvala na »klone« revij, ki jih je začel izdajati Odlazkov medijski imperij. Ta je imel blagovne znamke Dela revij pred tem v najemu. O morebitnih tožbah zaradi zmanjšanja vrednosti blagovnih znamk in odškodninah na banki za zdaj še molčijo. Sicer neuradni viri še navajajo, da je akcija zoper Bojana Požarja stekla takoj po tistem, ko je junija letos oddal najboljšo ponudbo za odkup blagovnih znamk. Od takrat naprej so lobisti delali vse, da bi Požarja, ki ima sicer portal Požareport, onemogočili. Nazadnje očitno tako, da naj bi prepričali Pečečnika, da se umakne iz projekta.
NKBM je sicer odpovedala sodelovanje v skladu s pogodbo, ki jo je podpisala z družbo Princip Media. Plačilo naj ne bi bilo izvedeno, ker polovični lastnik Princip Medie, družba Elektronček Group B.V. (Joc Pečečnik), na račun ni nakazala denarja, ko in kot bi to morala narediti na podlagi zapisanih dogovorov in družbene pogodbe Princip Medie. Namesto dogovorjenega nakazila (finančnega vložka) je Požar tik pred iztekom roka za plačilo prvega obroka kupnine od Elektrončka po elektronski pošti prejel predlog kreditne pogodbe, in to v angleščini, pod različnimi pogoji, ki jih je že prej zavrnil kot nesprejemljive in izsiljevalske. Te pogoje naj bi si Pečečnik začel izmišljevati nekaj ur potem, ko je Požar v imenu Princip Medie podpisal pogodbo z NKBM.
Neuradno smo še izvedeli, da je Bojan Požar vse sodelavce pri projektu, ki je zdaj dokončno propadel, prihodnji teden povabil na kosilo.
KBM Leasing odstopil od pogodbe s Princip Media
Družba KBM Leasing – v likvidaciji je danes obvestila družbo Princip Media, da zaradi neizpolnitve pogodbenih obvenznosti s strani Princip Media enostransko odstopa od pogodbe o prenosu pravice do uporabe 44 blagovnih znamk družbe Delo Revije. Z odstopom od pogodbe družbi Princip Media z današnjim dnem preneha pravica do uporabe teh blagovnih znamk, katerih lastnik ostaja KBM Leasing.
Odločitve v zvezi s prihodnostjo blagovnih znamk bo družba KBM Leasing sprejela na osnovi temeljite preučitve novih okoliščin in skladno z načeli dobrega gospodarjenja s premoženjem družbe.
Postopek prodaje blagovnih znamk, je KBM Leasing skladno s poslovno prakso pričel spomladi letos s povabilom k oddaji ponudb. KBM Leasing je poslovne pogovore nadaljeval s ponudnikom, ki je v tistem trenutku podal ekonomsko najbolj sprejemljivo ponudbo. Pri reševanju okoliščin v zvezi z blagovnimi znamkami KBM Leasing zasleduje cilja maksimizacije izkupička in ohranjanja blagovnih znamk, na kar pa v določeni meri vplivajo tudi kompleksne razmere na medijskem trgu.
V KBM Leasingu s ciljem zavarovanja premoženja, zaščite interesov in ugleda družbe v primeru identificiranih škodljivih ravnanj v skladu z veljavno zakonodajo uveljavljajo vsa razpoložljiva pravna sredstva. Kot je javno znano je družba Salomon še v teku odpovednega roka pogodbe, sklenjene s KBM Leasing, pričela istočasno izdajati konkurenčne revije z blagovnimi znakami, ki kršijo pravice KBM Leasing-a iz predhodno registriranih blagovnih znamk.
Projekt Delo Revije. Bil naiven, verjel na besedo. 5 mesecev priprav, podpis pogodbe z NKBM, potem pa me je Pečečnik - prevaral. Več jutri.
— BojanPožar (@BojanPozar) October 14, 2015
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke