S tehničnega stališča so taki avtomobili še vedno neuspešen in nedorečen projekt, avtomobilska industrija pa bi lahko s fosilnimi gorivi in tehnologijo, s kakršno danes razpolaga, delala tudi okoljske »čudeže«. Kot pronicljiv kronist političnega in gospodarskega dogajanja meni, da Slovenija ni uspešna, ker po osamosvojitvi ni bila izpeljana lustracija. Zaradi stališč o migracijah, o katerih meni, da gre za skrbno načrtovan načrt islamizacije zahodne civilizacije, ga imajo levičarji na družbenih omrežjih za skrajneža. Volitev se vedno udeleži, ima pa mnenje o dveh kandidatih: Ljudmila Novak se mu zdi pokvarjenka, početje Boruta Pahorja pa ne samo populizem, ampak kretenizem.
Danes si nekako izobčen iz družbe, če podvomiš o tezi, da je za podnebne spremembe zaradi izpustov ogljikovega dioksida kriv izključno človek, čeprav tisti redki znanstveniki, ki so še ohranili trezne glave, pravijo, da je človek kriv za manj kot sedem odstotkov teh izpustov. Veliko zlo naj bi bil tudi avtomobili, zato države silijo ljudi, naj kupujejo električne avtomobile. Vi ga najbrž nimate?
Ne, nimam ga. Upam, da mi ga tudi nikoli ne bo treba imeti.
Zakaj ne?
Prvič, soglašam s tezo tistih znanstvenikov, ki pravijo, da je človek kriv za manj kot sedem odstotkov izpustov ogljikovega dioksida. Drugič, mislim, da avtomobili niso primarni krivci za podnebne spremembe, za katere se mi zdi, da sploh niso tako velike, kot bi nekateri radi prikazali. Primer: letos v Sloveniji nismo dosegli niti tistega temperaturnega rekorda, ki so ga imeli leta 1950 v Črnomlju. A takrat ni nihče govoril o kakšni ekološki katastrofi. Tretjič, električni avtomobili so produkt predvsem določenih lobijev. S tehničnega stališča pa so še vedno dokaj neuspešen in nedorečen projekt.
V tiskani izdaji in v Trafiki24 Česenj pojasni, zakaj ga električni avtomobili niso prepričali; izpostavi, da korupcija v avtomobilističnem novinarstvu ni prav ni večja kot na kakšnem drugem novinarskem področju; meni, da so migracije skrbno financirane, organizirane in vnaprej načrtovane z namenom islamizacije Evrope; Ljudmilo Novak označi za pokvarjenko; se vpraša, ali je predsednik države Pahor klovn?
Martin Česenj: Početje Boruta Pahorja je kretenizem
13. avg. 2017 20:00 Osveženo: 7:54 / 30. 9. 2024
Martin Česenj, legenda avtomobilističnega novinarstva, meni, da je norija z električnimi avtomobili produkt politike in določenih lobijev.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke