Revija Reporter
Slovenija

Magova likvidatorka Mateja Babič ni več urednica Dela

Reporter STA

22. jan. 2016 11:58 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Odgovorno urednico Dela Matejo Babič Stermecki bo s 1. februarjem kot v. d. te funkcije zamenjal Gregor Knafelc, sicer dolgoletni svetovalec družbe FMR za odnose z mediji, so sporočili iz omenjene medijske hiše. Babič Stermeckijeva, ki je bila na funkcijo imenovana pred nekaj več kot dvema letoma, po njihovih navedbah ostaja zaposlena na Delu.

Knafelca, ki je v zadnjem letu aktivno sodeloval pri procesu nakupa in pri pripravi strategije razvoja medijske hiše Delo, je na funkcijo v. d. odgovornega urednika imenovala družba FMR, ki ima v lasti medijsko družbo Delo.

Kot so zapisali, je po sprejetju poslovnega načrta za leto 2016 in v skladu z usmeritvijo strategije razvoja o preoblikovanju družbe v digitalno založniško družbo menjava na uredniškem mestu časopisa Delo eden pomembnejših aktivnih korakov v smeri razvoja novega poslovnega modela medijske hiše.

Prednostne naloge novoimenovanega v. d. odgovornega urednika bodo po njihovih navedbah sodelovanje pri nadaljnjem prestrukturiranju družbe, reorganizacija uredništva časopisa in zagon tehnoloških naložb, ki bodo temelj za vzpostavitev novih poslovnih modelov. Družba Delo načrtuje v naslednjih letih povečano ustvarjanje prihodkov iz digitalnih vsebin.

Kot je po navedbah iz sporočila napovedal Knafelc, sicer univerzitetni diplomirani komunikolog, bo njegova naloga v novi funkciji zagotoviti nemoteno kreativno, pluralno in neodvisno ustvarjanje novinarskih vsebin. "Hkrati bom sodeloval pri nadaljevanju prestrukturiranja Dela, reorganizaciji uredništva časopisa Delo in predvsem pri zagonu projektov tehnološke prenove, ki bodo omogočili razvoj novih poslovnih modelov in posledično prihodkov iz digitalnih platform v naslednjih letih," je pojasnil. Osnove za optimističen pogled v prihodnost Dela so po njegovih navedbah neodvisnost, prizadevnost in strokovnost Delovih novinarjev ter finančno stabilni lastnik, ki podpira nov investicijski cikel v medijski hiši.

Predsednik uprave FMR Andrej Kren je ob tem pojasnil, da kot lastnik želijo uspešno razvojno in k spremembam naravnano medijsko družbo, ki s svojimi aktivnostmi išče nove izzive in želi biti diferencirana znotraj slovenskega medijskega prostora.