V novi številki Reporterja smo se poglobili v to pridobitev slovenske policije. Kdo operira z vozilom, so za volanom navadni prometni policisti ali specialci? Koliko članov je v ekipi, ki upravlja z vodnim topom in kako sploh pride policist v to ekipo?
Primerjali smo upravljanje tega vozila, ki je v Slovenijo prišlo pod ministrico za notranje zadeve iz vrst SMC Vesno Györkös Žnidar in vozilom z istim namenom znamke TAM, ki ga je imela policija pred tem in ga je uporabila le enkrat. Kdaj? Tudi ta podatek je v novi številki.
Stari vodni top ni bil imun na razne poškodbe zato smo pod drobnogled vzeli kako je vozilo, ki ga izdeluje avstrijsko podjetje Rosenbauer zaščiteno pred vsem mogočim. In tudi kaj vse je na vozilu na voljo policistom za miritev strasti protestnikov.
Preverili pa smo tudi kakšne priprave so potrebne preden vodni top zapelje iz garaže in kako je z morebitnimi popravili. Kdo lahko šari pod pokrovom motorja, kdo je odgovoren za menjavo delov in podobno. V novem Reporterju pa smo preverili še, če je škropljenje z vodo res najbolj human način, da se razžene množico protestnikov.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24