pištola Svet24.si

V Mariboru so po sporu med 56-letnikom in ...

prometna-nesreča, avto Svet24.si

Foto: V Radečah z avtom s ceste in na streho

1713869038-dsc7853-01-1713868842327 Necenzurirano

Tretja os: Dars izločil Turke, ki gradijo ...

profimedia-0889566307 Reporter.si

Trump preživel poskus atentata, napadalec ...

doncic Ekipa24.si

Uau! Dončiću v roke ena od najprestižnejših ...

1719439745-dsc05998-1719439670714 Njena.si

Oglejte si kmetijo, ki jo bo obnovil zmagovalec ...

lora klinc primoz roglic 19 Ekipa24.si

Soproga Primoža Rogliča je po njegovem odstopu ...

Slovenija

Katastrofalna gledanost TV Slovenija: še ko sta po nacionalki »harala« Urbanija in Grah Whatmough ni bilo tako slabo!

Deli na:
Katastrofalna gledanost TV Slovenija: še ko sta po nacionalki »harala« Urbanija in Grah Whatmough ni bilo tako slabo!

Voditeljska ekipa televizijskih Odmevov: Tanja Starič, Rosvita Pesek in Igor E. Bergant - Foto: Adrijan Pregelj

Ključni problem sedanjega vodstva RTV je nizka gledanost javne televizije, zlasti njenih informativnih oddaj, ki je celo še nižja od takrat, ko sta po javnem zavodu »harala« Andrej Grah Whatmough in Uroš Urbanija.

Tako je maja letos (delovni dnevi med 17. in 24. majem) TV Dnevnik povprečno ogledalo 4,25 odstotka ljudi oziroma 17,2 odstotka tistih, ki so bili takrat pred malimi zasloni. Maja lani v približno istem času je Dnevnik gledalo 5,1 odstotka ljudi oziroma 20,9 odstotka pred malimi zasloni.

Odmeve je maja letos gledalo 2,75 odstotka gledalcev oziroma 11,2 odstotka tistih, ki so takrat gledali televizijo. Maja lani pa je Odmeve gledalo 3,3 odstotka gledalcev oziroma 13 odstotkov tistih, ki so bili pred malimi zasloni.

Še večji upad je v primerjavi z zadnjim tednom oktobra 2022, ko je Dnevnik gledalo 6,5 odstotka gledalcev oziroma 21,5 odstotka tistih, ki so takrat gledali televizijo, medtem ko je bil delež gledalcev Odmevov približno enak: 3,3 odstotka gledalcev oziroma 12,3 odstotka tistih, ki so bili pred malimi zasloni.

Skoraj dvakrat višja je gledanost informativnih oddaj na največji komercialni televiziji POP TV, a tudi tam strmoglavlja. Oddajo 24 ur je v istem obdobju maja letos v povprečju gledalo 7,9 odstotka gledalcev oziroma 31,3 odstotka tistih, ki so gledali televizijo. Lani v istem času je to oddajo gledalo 10,1 odstotka gledalcev oziroma 38,8 odstotka tistih, ki so bili pred malimi zasloni. Oktobra 2022 pa 13,6 odstotka gledalcev oziroma 41,4 odstotka tistih, ki so bili pred sprejemniki.

Oddajo 24 ur zvečer pa je maja letos gledalo 2,8 gledalcev oziroma 15 odstotkov pred malimi zasloni, maja lani 3,8 odstotka gledalcev oziroma 19 odstotkov tistih, ki so gledali televizijo, oktobra 2022 pa 5,2 odstotka gledalcev oziroma 20,7 tistih, ki so bili pred malimi zasloni. Obe naši največji televiziji se tako soočata z izgubljanjem gledalcev, hkrati pa tudi manjšim oglaševalskim deležem, saj se oglaševanje vedno bolj seli na splet, kjer ljudje najhitreje pridejo do informacij, medtem ko televizije vedno bolj gledajo z zamikom, da lahko prevrtijo oglase.

Nacionalki lahko vrečo brez dna pomaga napolniti država, vendar ne brezpogojno, zato bo tudi RTVS morala narediti veliko več za zmanjšanje nepotrebnih stroškov.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24