Jambrek je prepričan, da njegova velikopotezna napoved »ni povsem iz trte izvita«, kot nam je pojasnil v pogovoru. Razkril je, da je tržišče na katerega ciljajo v prvi vrsti Kitajska, ki samo letos potrebuje med 2000 in 3000 pilotov in to kljub krizi s koronavirusom.
Jambrek je za revijo Reporter razkril kje je trenutno z ustanavljanjem šole in tudi ali so že dobili vrnjeno licenco, ki jo je še Adriini letalski šoli odvzela in zamrznila Javna Agencija za civilno letalstvo.
Ali ima Jambrek toliko denarja, da nabavi drage in potrebne simulatorje, še posebej, če želi, da njegova šola postane prva na svetu.
Izvedeli smo še koliko pilotov potrebuje na leto, da šola preživi in na katere trge cilja, glede na to, da Slovenija nima več nacionalnega prevoznika in ne potrebujemo pilotov potniških letal.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24