profimedia-0226923653 Svet24.si

Z ukradenim avtobusom bežal iz demokracije v ...

modras,ugriz, roka, iški vintgar Svet24.si

V Iškem vintgarju ga je ugriznil modras. Otekla ...

1726043409-img-6917-1726043351570 Necenzurirano

Franci Matoz, kralj nepremičninskih poslov v ...

1663830343-dsc-5075-01 Reporter.si

Kako pada gledanost oddaj na nacionalni TV: vedno ...

luka doncic gabriela anamaria Ekipa

Topijo se srca, fotka je hit: Takole 10-mesečna ...

Ana Klašnja Njena.si

Sin Ane Klašnja odrašča v košarkaša

albert riera Ekipa

Albert Riera brutalno iskren po evropskem porazu: ...

Slovenija

Kako pada gledanost oddaj na nacionalni TV: vedno manj ljudi gleda Tarčo, Odmeve, Marcel celo prepolovil gledanost

Deli na:
Kako pada gledanost oddaj na nacionalni TV: vedno manj ljudi gleda Tarčo, Odmeve, Marcel celo prepolovil gledanost

Erika Žnidaršič - Foto: Sašo Radej

Prejeli smo podatke RTV Slovenija o gledanosti nekaterih informativnih oddaj na TV Slovenija. Oddaji Tarča se je v letu dni gledanost le malenkost zmanjšala, bolj je padla Odmevom, najbolj pa Marcelu, ki je v polovici leta svojo gledanost več kot prepolovil. Če se bodo trendi nadaljevali, bo kmalu po padanju ujel svojega predhodnika Igorja Pirkoviča oziroma njegovo oddajo Arena.

Medtem ko je imela Tarča junija lani v povprečju petodstotno gledanost (95.100 gledalcev), je junija letos imela 4,8-odstotno (91.300). Septembra lani je imela 5,8 odstotno gledanost (111.700 gledalcev), zadnji teden avgusta, ko so v njej razpravljali o romskem nasilju, pa zgolj 4,5 odstotno (85.400). Podatkov za september nimamo, ker smo spraševali na začetku meseca, postopek za objavo informacije javnega značaja pa je potekal cel mesec.

Podobno smo spraševali tudi za oddajo Odmeve, katerih gledanost je v enem letu bolj padla, in sicer je junija lani oddajo gledalo 4,1 odstotka gledalcev (77.300), junija letos pa 3,3 odstotka (63.700). Zadnji teden avgusta lani je Odmeve gledalo 3,6 odstotka gledalcev, v istem obdobju letos pa 3,2 odstotka (61.700).

Foto: Šimen Zupančič - Marcel Štefančič

Oddajo Marcel, ki se je na začetku letu pompozno vrnil na male zaslone, je januarja gledalo 9,1 odstotka gledalcev (175.000), toda že maja je delež gledanosti padel na 3,9 odstotka (74.400), junija pa se je nekoliko popravil na 4,1 odstotka (79.100).

V povprečju je Marcela (Štefančiča) gledalo 5,4 odstotka gledalcev (103.900), kar je še vedno več kot oddajo Arena pod vodstvom Igorja Pirkoviča, ki je imel v istem obdobju lani povprečje gledanosti štiri odstotke (76.700).

Januarja lani je Areno gledalo 4,2 odstotka gledalcev (80.300), nato je do marca gledanost zrastla na 4,7 odstotka (89.900), do maja je padla na 3,5 odstotka (67.300) nato pa se do junija popravila na 3,6 odstotka (68.800). Toda padanje njene gledanosti še zdaleč ni bilo tako strmo kot v primeru Marcela. Če se bo nadaljeval trend, ga bo konec leta gledalo že manj ljudi kot Pirkoviča.

Primerjali smo tudi gledanost oddaj Pričevalci (Jožeta Možine) in Spomini (Janeza Lombergarja). Medtem ko je bila gledanost Pričevalcev v zadnjih pol leta 0,7 odstotna (14.300 gledalcev), je bila pri Spominih še nekoliko slabša, in sicer v povprečju 0,6 odstotna (12.200 gledalcev). Zlasti pri Pričevalcih je opaziti manjše padanje gledanosti, kar pomeni, da ima oddaja zelo zveste gledalce.

Obe oddaji imata približno enake stroške produkcije: Pričevalci 7,694 evrov, Spomini pa 7.136 evrov. Po drugi strani pa je produkcija oddaje Marcel precej višja od produkcije oddaje Arena. Slednja je v vsem lanskem letu javni zavod stala 6.195 evrov, Marcel pa v prvi polovici letošnjega leta kar 24.122 evrov. Po drugi strani pa je res, da je Areno vodil Pirkovič, ki je zaposlen na javnem zavodu, medtem ko morajo Štefančiču kot zunanjemu sodelavcu in njegovi ekipi posebej izplačevati še honorar.