Revija Reporter
Slovenija

Filip Pesek, podjetni sin TV voditeljice Rosvite Pesek

Marko Medvešek

25. jun. 2017 20:00 Osveženo: 10:03 / 09. 8. 2017

Deli na:

Filip Pesek

Primož Lavre

Vselej nekaj prodajam, o sebi pravi Filip Pesek. Podjetni 22-letnik se je s košarkarsko-študijskega izleta v Ameriki vrnil poln idej in načrtov, zdaj pa posameznikom in podjetjem svetuje, kako sebe in svoje produkte učinkoviteje prodajati.

Slavni Smiljan Mori o njem pravi, da »mali ima jajca,« a ne imenujte ga motivacijski govorec, opozarja Pesek. Ljudem podaja znanje, morda koga navdihne, pravi, »a nikoli nisem ljudem rekel, naj pridejo v dvorano, kjer bomo osem ur skakali in bodo oni motivirani.« Doseganju zastavljenih ciljev je tako predan, da po svojih besedah že od 15 leta ni šel na prave počitnice. Letos gre v Grčijo, a predvsem zato, da bo za nekaj časa spremenil delovno okolje.

V Ameriko ste šli kot košarkar, domov ste prišli kot motivacijski trener. Kako se je to zgodilo?

Že v Ameriki sem padel v podjetništvo, znotraj tega sem se naučil zelo veliko prodajno-marketinških stvari. Potem je enostavno moj posel s seminarji nastal s tem, ko so ljudje videli, kako dobro mi gre prodaja, pocukali so me za rokav, da jim povem, kako dosegam take rezultate.

V tiskani izdaji in v Trafiki24 Pesek spregovori o svoji ameriški izkušnji; pove, kaj sta mu dala starša in kako gleda na delo mame Rosvite Pesek; razkrije, kako ga je iz košarke odneslo v prodajo; izpostavi trdo delo, ki je potrebno za uspeh; opiše razliko med motivacijskimi seminarji v ZDA in v Sloveniji; razloži, kako daleč gre njegova tekmovalnost.