Namen centra je podajanje informacij o obnovi po avgustovskih poplavah, ne glede na to, kateri resor je primarno odgovoren za zagotovitev informacije, so pojasnili v Ukomu.
Deloval bo vsak delovni dan med 8. in 16. uro in ob sobotah med 8. in 13. uro. Ob morebitnih spremenjenih okoliščinah pa se lahko delovni čas klicnega centra prilagodi, so še zapisali.
"Klicni center bo namenjen tako obveščanju kot tudi ozaveščanju prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa pomoči pri reševanju konkretnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo prejeli svetovalci v klicnem centru, bodo služile odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za učinkovitejšo pomoč na terenu," so še navedli v Ukomu.
Center bo vodil Andrej Šter z ministrstva za zunanje in evropske zadeve, delo v njem pa bodo opravljali uslužbenci ministrstev in vladnih služb, ki so želeli pomagati prebivalcem, prizadetim ob poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.
Delovati začenja klicni center za obnovo po poplavah
6. sep. 2023 7:20 Osveženo: 7:21 / 06. 9. 2023
Danes bo začel delovati klicni center za obnovo po poplavah, ki bo podajal ažurne in verodostojne informacije o obnovi po katastrofalni ujmi. Dosegljiv bo na telefonski številki 114. Klicni center bo danes obiskal premier Robert Golob.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke