Kot je ministrica pojasnila na novinarski konferenci v Ljubljani, država namreč od 1. januarja že pobira pribitek k cestnini za tovorna vozila na določenih avtocestnih odsekih, sredstva pa se bodo s 1. marcem v 2TDK stekala še od takse na pretovor v Luki Koper (uredba je pripravljena in je v medresorskem usklajevanju), in uporabnine za železniške tire (sklep je v medresorskem usklajevanju, zaračunavati pa se bo začela s 1. januarjem 2020).
"Ti trije viri so dejansko zagotovljeni, ne samo na papirju," je dejala Bratuškova.
Kar se tiče morebitnega sodelovanja Madžarske ali katere druge države pri gradnji projekta, pa je ministrica pojasnila, da vlada o tem še ni odločala. "Ta opcija še ni šla z mize," je dejala. Po njenih besedah se sicer na tem področju od prejšnjega tedna do danes ni spremenilo nič, se pa bo morala koalicija odločiti, ali se pogovori z Madžarsko ali drugimi zalednimi državami nadaljujejo.
Bratuškova: Cena drugega tira je skoraj 1,2 milijarde evrov
24. jan. 2019 15:28 Osveženo: 15:30 / 24. 1. 2019
Za izgradnjo projekta drugega tira železniške proge Divača-Koper je potrebnih 1,194 milijarde evrov, piše v investicijskem programu, ki ga je danes soglasno potrdila vlada. "Projekt je ekonomsko upravičen," je po seji vlade poudarila ministrica za infrastukturo Alenka Bratušek in dodala, da se bo na koncu poplačal sam, z dajatvami za uporabnike.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke