Revija Reporter
Slovenija

50 top kamionarjev: Lestvica največjih in najbogatejših

Jože Biščak

17. sep. 2017 20:00

Deli na:

Tovornjaki trebanjskega Euroteka.

Primož Lavre

Dolgotrajna kriza in konkurenca sta avtoprevoznike prisilila k racionalizaciji stroškov in zmanjševanju števila zaposlenih.

Marsikdo se ni mogel ali znal prilagoditi, zato se je po podatkih Ajpesa število podjetij in samostojnih podjetnikov, ki se ukvarjajo s cestnim prevozom blaga, samo v letu dni zmanjšalo za več kot 200, na slabih 5900. Kljub temu so lani prepeljali za 6,4 odstotka več blaga kot leta 2015. Največji ostajajo: trebanjski Eurotek (Matija Bradač), ljubljanski Petrans (Peter Katrašnik) in grosupeljski Avtoprevozi Kastelec (Lado Kastelec).

V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o prihodkih, ki so jih ustvarili največji avtoprevozniki; zakaj je avtoprevozništvo povezano v velikimi stroški; o pomanjkanju slovenskih voznikov in zaposlovanju voznikov z Vzhoda; zakaj gre najbolje tistim avtoprevoznikom, ki se specializirajo; za koga dela zmagovalec Eurotek; o hitri rasti Petransa in vzponu Frikusa; koliko blaga so lani prepeljala cestna tovorna vozila, registrirana v Sloveniji.