Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

50 top kamionarjev: Lestvica največjih in najbogatejših


Dolgotrajna kriza in konkurenca sta avtoprevoznike prisilila k racionalizaciji stroškov in zmanjševanju števila zaposlenih.

tovornjaki-eurotek_pl.jpg
Primož Lavre
Tovornjaki trebanjskega Euroteka.

Jože Biščak
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Marsikdo se ni mogel ali znal prilagoditi, zato se je po podatkih Ajpesa število podjetij in samostojnih podjetnikov, ki se ukvarjajo s cestnim prevozom blaga, samo v letu dni zmanjšalo za več kot 200, na slabih 5900. Kljub temu so lani prepeljali za 6,4 odstotka več blaga kot leta 2015. Največji ostajajo: trebanjski Eurotek (Matija Bradač), ljubljanski Petrans (Peter Katrašnik) in grosupeljski Avtoprevozi Kastelec (Lado Kastelec).



V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o prihodkih, ki so jih ustvarili največji avtoprevozniki; zakaj je avtoprevozništvo povezano v velikimi stroški; o pomanjkanju slovenskih voznikov in zaposlovanju voznikov z Vzhoda; zakaj gre najbolje tistim avtoprevoznikom, ki se specializirajo; za koga dela zmagovalec Eurotek; o hitri rasti Petransa in vzponu Frikusa; koliko blaga so lani prepeljala cestna tovorna vozila, registrirana v Sloveniji.

Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.