Revija Reporter
Magazin

Akcija Dolenjskega lista: učiteljica leta 2023 je Irena Dular

Sabina Gosenca
247

22. jun. 2023 13:34 Osveženo: 13:44 / 22. 6. 2023

Deli na:

Irana Dular, učiteljica leta 2023

Mojca Žnidaršič

Za učiteljico leta so bralci in bralke Dolenjskega lista ter portalov Dolenjskilist.si in Lokalno.si izbrali Ireno Dular, učiteljico angleščine in geografije na OŠ Mirna. Akcija Dolenjskega lista, ki je potekala tretje leto zapored, je glede na več kot tisoč predlogov v prvem krogu in izredno veliko število glasov v finalnem delu akcije znova dokazala, da imamo zares veliko dobrih učiteljev v naših regijah in da se tudi javnost tega zaveda.V preteklih dveh letih sta zmago slavili srednješolski učiteljici, tokrat pa zmagovalka in preostale štiri finalistke prihajajo z osnovne šole.

“V naši družbi zagotovo premalo cenimo poslanstvo učitelja, saj poklic učiteljazajema več kot samo prenašanje znanja in podajanje informacij.Našimotrokom pomagate razvijati njihove sposobnosti in potenciale, da postanejosamostojni, kritično misleči posamezniki. Ste mentorji, ki navdihujete učence injim pomagate razvijati samozavest ter samospoštovanje ter pomembno –spoštovanje drugih. Poleg tega pa jih spodbujate k sodelovanju, solidarnosti injim omogočate rasti znotraj skupnosti.Vaša predanost poučevanju in skrb za dobrobit učencev si zaslužita velikospoštovanje,” je na slavnostnem sprejemu finalistk ob zaključku akcije v Hotelu Dolenj’c dejala direktorica in odgovorna urednica Dolenjskega lista Lidia Zbašnik. Izpostavila je, da so v teh zahtevnih časih, polnih nenehnih izzivov in pritiskov, zmagovalke prav vse, prav takopa tudi ostali učitelji in učiteljice, ki tokrat s strani naših bralcev niso bili posebej izpostavljeni.

Vidno ganjena zmagovalka

Največ različnih glasov bralcev in bralk Dolenjskega lista ter spletnih portalov Dolenjskilist.si in Lokalno.si je prejela Irena Dular, učiteljica angleščine in geografije na OŠ Mirna. Že ko smo ji sporočili novico, da je uvrščena med 5 finalistk, ni mogla skrivati presenečenja, tokrat pa je bila ves čas našega druženja vidno ganjena. “Še kar ne morem dojeti,” je večkrat dejala, hkrati pa stalno ponavljala, da bi si tudi druge finalistke zaslužile biti na njenem mestu in da ji ta laskavi naziv pomeni tudi veliko motivacijo za nadaljnje delo.

Hvaležna in motivirana za nadaljnje delo

“Najlepša hvala vsem učencem in staršem, sodelavcem, ostalim občanom Mirne in znancem, ki ste me s svojimi glasovi in  toplimi besedami podprli v tej akciji. To priznanje sprejemam kot pohvalo za dosedanje delo in spodbudo za naprej tako meni kot celotni OŠMirna ter vsem, ki opravljajo učiteljski poklic. Veliko predanih učiteljev bi danes bilo lahko na mojem mestu,” je izpostavila učiteljica leta 2023 Irena Dular in dodala, da svoje delo resnično opravlja z velikim veseljem.  “Ure z otroki so vedno motivacija, ker se vedno dogaja nek napredek. Učenci vedno izkazujejo neka znanja, veščine, na katera si pri njih ponosen. Vsako uro je veliko nepredvidljivih, zabavnih situacij, ki nasmejejo učence in tudi mene, ter nam dajejo občutek povezanosti. To me vedno vodi naprej. Akcija Učitelj leta pa vsekakor dokazuje, da je še vedno veliko ljudi, ki cenijo naš poklic, ki nam zaupajo in se zavedajo, da je sodelovanje med učenci, starši in šolo vedno v dobrobit njihovih otrok,” je dodala presrečna zmagovalka.

V finale so se poleg Irene Dular uvrstile še štiri osnovnošolske učiteljice

Mojca Žnidaršič

Tudi druge finalistke vesele in ponosne

V finale so se poleg Irene Dular uvrstile še štiri osnovnošolske učiteljice:

  • Alenka Bogovič Peklar, učiteljica razrednega pouka - OŠ Sava Kladnika Sevnica
  • Mateja Kastelic, učiteljica razrednega pouka – OŠ Brusnice
  • Ana Netahly, učiteljica razrednega pouka - OŠ Leskovec pri Krškem, podružnica Veliki Podlog 
  • Irena Šega, učiteljica slovenščine in nemščine – OŠ Drska

Alenka Bogovič Peklar

Mojca Žnidaršič

ALENKA BOGOVIČ PEKLAR, OŠ Sava Kladnika Sevnica

Iskreno sem hvaležna staršem otrok, da so prepoznali moje delo in me nominirali. Zahvaljujem se tudi za vsak sleherni glas, ki je bil podan in mi veliko pomeni. To nominacijo oziroma uvrstitev v finale sprejemam s skromnostjo, saj nisem čisto prepričana, da delam toliko bolje, toliko več, toliko bolj inovativno kot morda kdo drug od učiteljev. Mogoče so starši prepoznali moje načelo, po katerem delam, odkar pomnim; ko pride do neke situacije in imam otroka pred seboj, se vedno vprašam, kaj bi si želela, da bi učiteljica mojega otroka naredila, če bi bil to moj otrok. Mislim, da ne moreš zgrešiti, če imaš to misel pred seboj.  Iskreno čestitam zmagovalki, ga. Ireni Dular, ter vsem ostalim finalistkam. Ta akcija zagotovo pripomore k prepoznavnosti učiteljskega poklica, ki v zadnjih letih nima najboljše podobe. Morda pa bo tudi kakšnega od mlajših, ki se šele odločajo za ta poklic, spodbudila in mu sporočila, da je to sicer težak poklic, a zelo lep.

Ana Netahly

Mojca Žnidaršič

ANA NETAHLY, OŠ Leskovec pri Krškem, podružnica Veliki Podlog

Najprej bi čestitala zmagovalki, iskreno pa bi rekla, da smo zmagovalci vsi učitelji, ki smo v tem poklicu, ki se trudimo delat z otroki. Ta akcija je absolutno dobra promocija za učiteljski poklic. Tudi širša javnost oziroma vsi, ki berejo o tej akciji ali poslušajo, začnejo učitelje znova spoštovat. Zdi se mi namreč, da smo učitelji izgubili na svoji vrednosti, zato je ta akcija več kot dobrodošla, tako da hvala tudi vam na Dolenjskem listu. Dejstvo, da sem finalistka letošnje akcije, ki jo sicer spremljam prvič, je vsekakor motivacija za naprej. To je potrditev tudi zame,, da dobro delam, drugi so to prepoznali in tudi njim se bom zahvalila na poseben način. Vsekakor je akcija Učitelj leta nekaj, kar obeta in upam, da boste s tem nadaljevali.

Irena Šega

Mojca Žnidaršič

IRENA ŠEGA, OŠ Drska

Veliko mi pomeni, da sem bila del te akcije, to je nagrada mojemu delu in našemu učiteljskemu delu sploh. Tako kot vidim sebe v tej vlogi, vidim tudi vse svoje kolegice in kolege, ki delajo z otroki. Akcija Učitelj leta in uvrstitev med finalistke vsekakor pomeni tudi promocijo šole in trdega dela, vztrajnosti, pozitivnih lastnosti učitelja in seveda tudi učencev. Dobri medsebojni odnosi so v ospredju, razumevanje med otroki, v odnosu do učiteljev, ter razumevanje učiteljev do otrok in staršev. To je tisto, kar je pozitivno in se je tudi v tej akciji izkazalo kot dobro.  

Mateja Kastelic

Mojca Žnidaršič

MATEJA KASTELIC, OŠ Brusnice

Zelo sem vesela, da sem sploh bila del te akcije. Uvrstitev v finale pa sem dojela kot neko pohvalo oziroma pozitivnost za celoten naš kolektiv, za našo ravnateljico in okoliš, da starši, otroci, širša javnost vidijo, da želimo dobro učencem in naši šoli.  S tem, ko sem finalistka, pa priznam, da sem v nekem trenutku prepoznala, da mi je bila s tem dana tudi odgovornost. Sem vesela, da starši opazijo, da želiš dobro otrokom, hkrati pa je to odgovornost, da se boš še naprej trudil sleherni dan biti čim boljši, da boš rad opravljal svoje delo in da bodo tudi otroci radi hodili v šolo.