Henrik Fisker je inovativnost dokazal z blagovno znamko razkošnih električnih avtomobilov Fisker Automotive. Za italijanskega proizvajalca Benettija je izdelal koncept 50-metrske superjahte. V industriji so pohvalili dizajn jahte benetti fisker 50.
V skladu z morjem
Uporabili so ogljikova vlakna. Linije vseh treh palub so podobne valu, ki se umika. V lastnikovi kabini je kamin. Na jahti je kinodvorana, ki jo lahko čez dan spremenijo v telovadnico. Ima več palub za sončenje, plovila za zabavo na vodi, več barov, masažni bazen, 6,5 metra dolg čoln. Prostora je za 12 gostov v šestih kabinah. Članov posadke naj bi bilo enajst. Jahte naj bi gradili v Livornu. Stale naj bi 33 milijonov evrov.
Porsche na vodi
Podjetje Dynamiq iz Monaka ni skrivalo navdiha nad avtomobilsko industrijo, ko so lani predstavili prvo superjahto jetsetter. Inovativno podjetje kupcem omogoča, da izberejo opremo na spletni strani, podobno kot pri nakupu razkošnega avtomobila. Moči so združili z enim največjih in najpomembnejših imen v avtomobilski industriji – znamko Porsche.
Skupaj so iz aluminija izdelali 35-metrsko jahto dynamiq GTT 115. Paluba je iz tikovine. Nekateri elementi so iz ogljikovih vlaken, mahagonija, nerjavnega jekla, marmorja, usnja. Stropi so visoki dva metra. Tako bodo imeli uporabniki občutek, da je jahta večja. Pri podjetju Porsche so zasnovali zunanjost in notranjost. Jahta doseže hitrost 21 vozlov (40 kilometrov na uro).
Njen doseg je 3000 navtičnih milj. Atlantski ocean lahko prevozi z enim tankom goriva. Njena oblika, hitrost in zmogljivost bodo všeč navdušencem nad avtomobili blagovne znamke Porsche. Imela bo tri kabine za šest gostov in tri za šest članov posadke. Trenutno jo izdelujejo v italijanskem mestu Viareggio, predstavili naj bi jo avgusta. Brez davkov bo stala milijonov evrov. Zgradili jih bodo le sedem, za vsako bodo potrebovali 15 mesecev. Razvijajo tudi večje jahte.
Podjetje Porsche Design, podružnica avtomobilskega podjetja Porsche, je sodelovalo s singapurskim podjetjem Royal Falcon Fleet in zasnovalo 41,4 metra dolg katamaran RFF135. Predsednik singapurskega podjetja si je želel narediti vesoljsko ladjo na vodi. Dva trupa ustvarita popolnoma drugačen vtis. Podobnost športnemu avtomobilu je še večja. Katamaran zmore več kot 30 vozlov (55 kilometrov na uro). Čeprav so že leta 2011 začeli sestavljati prvi katamaran, še vedno ni jasno, kdaj bo končan. Prva dva bi morali dostaviti že leta 2012.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24