Revija Reporter
Magazin

Ta slovenska agencija je dobitnica srebrne nagrade na prestižnem svetovnem tekmovanju

P. R.
397

24. sep. 2024 17:31 Osveženo: 17:42 / 24. 9. 2024

Deli na:

Tadej Glavan (levo), direktor Kokos Agency

Kokos Agency

V priznani digitalni agenciji Kokos Agency so znova dokazali svoje vrhunsko znanje na področju Google Ads oglaševanja. Na specializiranem tekmovanju za oglaševanje na iskalnikih Global Search Awards so se namreč v konkurenci s vsega sveta uvrstili na drugo mesto v svoji kategoriji!

Zahtevno žirijo so prepričali z odlično izpeljano kampanjo za zbiranje stikov (lead gen), ki so jo na ameriškem trgu pripravili za stranko Freudenberg Group in z njo v kategoriji BEST USE OF SEARCH - B2B (PPC): SMALL osvojili srebrno medaljo.

Nagrada za njih predstavlja še dodatno potrditev, da se po kakovosti in uspešnosti upravljanja kampanj za svoje stranke kosajo z najboljšimi agencijami na svetu.

Žirija je v svoji utemeljitvi o njihovi kampanji zapisala: "Pri pripravi kampanje je agencija morala začeti iz ničle, doseženi rezultati pa so izjemni. Kampanja je bila zastavljena vrhunsko, s stopnjami konverzij, ki so nas resnično navdušile in lepo je videti, kako je agencija gradila uspešno kampanjo povsem od začetka."

V Kokos Agency so znova dokazali svoje vrhunsko znanje na področju Google Ads oglaševanj

Kokos Agency


KOKOS je k uspehom naravnana ekipa profesionalcev, ki ve, kaj hoče, in zna do tega tudi priti. Ponosni so, da imajo osem imetnikov Facebook Blueprint certifikatov, 12 imetnikov Google certifikatov in da so tretje podjetje v Sloveniji, ki je prejelo naziv DIMAQ podjetje, evropsko potrdilo o digitalnem trženju, podeljeno podjetjem z več kot 90 % zaposlenih, ki so opravili certifikacijo.

So tudi člani mednarodne zveze digitalnih agencij CEE Digital Alliance in Google Premier partner.

Google jih je drugo leto zapored sprejel med elitno druščino Premier Partnerjev v Sloveniji, kar jih uvršča med 5 najuspešnejših

Googlovih partnerjev v državi in dokazuje njihovo strokovnost.

Naziv Google Premier Partner je rezerviran le za 3 % partnerjev po celem svetu, ki so dokazano uspešni na področju digitalnega trženja in izpolnjujejo stroge standarde kakovosti tega spletnega velikana. Partnerstvo prinaša tudi dodatne prednosti za njihove stranke.

Njihovo strokovnost dokazujejo tudi številni Googlovi certifikati. Skupaj imajo kar 11 certificiranih zaposlenih na področju search, display ali video oglaševanja.