ženska Dobra karma

Bila bi milijonarka, če bi za ta stavek vsakič ...

doris Zorman Svet24.si

33-letna Doris je izginila!

alenka-bratušek Reporter.si

Čestitamo in pozdravljamo! Danes slavi Alenka ...

trgovina, sofija, maska Svet24.si

Infektologinja Bojana Beović o tem, zakaj je ...

Necenzurirano prenos Necenzurirano

Orban je na cilju, kdaj bo Janša?

jelena karleuša Odkrito.si

Jelena Karleuša - Jo je mož res surovo pretepel?!

nikolina 2 Njena.si

Nikolina po poroki: 'Nisi zame, nehaj se truditi!'...

Magazin

Sodišče EU: Letalska družba je odgovorna za opekline in drugo škodo zaradi polite kave

Deli na:
Sodišče EU: Letalska družba je odgovorna za opekline in drugo škodo zaradi polite kave

Letalska družba je odgovorna za škodo, ki je nastala, ko se je med letom iz neznanega razloga prevrnil lonček z vročo kavo. Kot je ta teden razsodilo Sodišče EU v Luxembourgu, ni nujno, da je nesreča povezana s tveganjem, ki je tipično za let.

Sodišče je tako razsodilo v primeru avstrijske deklice, ki je leta 2015, ko ji je bilo šest let, utrpela opekline med letom iz Palme de Mallorce na Dunaj. Opekla jo je vroča kava, ki so jo na letalu postregli njenemu očetu in se je na zložljivi mizici iz neznanega razloga prevrnila.

Dekličina družina je zahtevala 8500 evrov odškodnine od avstrijske letalske družbe Niki Luftfahrt, ki je zdaj v stečaju. Družba je vztrajala, da za incident ni odgovorna, ker naj ne bi šlo za nesrečo v smislu Montrealske konvencije, ki ureja odgovornost letalskih družb v primeru nesreče. Ta pojem naj bi namreč vseboval zahtevo, da se uresniči tveganje, tipično za let, ta pogoj pa po mnenju Niki Luftfahrt v obravnavanem primeru ni bil izpolnjen.

Avstrijsko vrhovno sodišče je zato zaprosilo Sodišče EU, naj pojasni pojem nesreča v smislu Montrealske konvencije, ki tega pojma ne opredeljuje.

Sodišče v Luxembourgu je menilo, da se običajni pomen pojma nesreča razume kot nepredviden nenameren škodni dogodek. Poleg tega je ugotovilo, da tako običajni pomen pojma nesreča kot cilji Montrealske konvencije nasprotujejo temu, da se za nastanek odgovornosti letalskih družb zahteva, da je škoda nastala zaradi uresničitve tveganja, tipičnega za letalski prevoz, ali da obstaja zveza med nesrečo in uporabo ali premikanjem letala.

loading...
Loading...