Revija Reporter
Magazin

Slovensko komedijo Pr'Hostar v tednu dni videlo že 50.000 gledalcev

STA

4. nov. 2016 9:54 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017

Deli na:

Komedijo Pr'Hostar si je v tednu dni ogledalo že 50.000 gledalcev, film je tako prejel že drugo zlato rolo.

Satirična komedija Pr'Hostar režiserja Luke Marčetića je osvojila drugo zlato rolo, nagrado, ki jo Kolosej in Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev podeljujeta slovenskim filmom, ki presežejo mejo 25 tisoč gledalcev.

Celovečerni prvenec režiserja Marčetića je med drugim zabeležil tudi največji otvoritveni vikend letošnjega leta, saj si ga je v kinematografih po Sloveniji do danes ogledalo več kot 50.000 gledalcev. Podelitev obeh zlatih rol bo v ponedeljek, 7. novembra, ob 11. uri v ljubljanskem Koloseju, so sporočili iz Karantanija Cinemas.

Pred štirimi leti je spletna serija Pr'Hostar postala pravi slovenski YouTube fenomen. Ustvarjalna ekipa, ki jo je širša javnost spoznala v skečih, kot so Car, Krastać in Carice, je posnela prigode gorenjskih gaunarjev s sočnim besediščem in zabavnimi liki. Medtem ko so videi beležili polmilijonske in celo milijonske oglede, so ustvarjalci pripravljali svoj prvi celovečerni film.

Režiser in igralec Marčetić zlate role komentira takole: "Zelo sem vesel in pozitivno presenečen. Sprva sem bil skeptičen, ali se bo YouTube generacija dejansko odzvala in odšla v kino, saj so vajeni brezplačnih vsebin. Reakcije so daleč nad pričakovanji in jasno kažejo, da gledalci prepoznajo dobre vsebine, spoštujejo delo filmskih ustvarjalcev in ga nagradijo z obiskom kinodvoran."

Komedija gledalca popelje na idilično gorenjsko podeželje v majhen hotel Pr'Hostar, ki posluje razmeroma slabo. Za njegovo klavrno stanje je v veliki meri odgovoren stiskaški in pogoltni direktor, delež krivde pa neizpodbitno nosi tudi svojeglavo osebje.

Ko na vrata hotela potrka tuji kupec dvomljivega slovesa, se zaposleni zbojijo za svoje službe. Odločno vzamejo stvari v svoje roke in skušajo sabotirati prodajo, so vsebino filma povzeli ustvarjalci.