Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

kyle-marisa-roth Odkrito.si

Nenadna smrt znane TikTok vplivnice

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Slovenija je po kakovosti storitev prva v regiji

Deli na:
Slovenija je po kakovosti storitev prva v regiji

Fotografija je simbolična. - Foto: Nataša Juhnov

Slovenija je zasedla prvo mesto v konkurenci šestih držav regije v raziskavi Guest, ki primerja kakovost storitev, prijaznost ter poznavanje izdelkov in storitev, ki jih izvajalci ponujajo kupcem. Slovenija se je letos povzpela na regionalni vrh, potem ko je bila lani v podobni raziskavi druga, za Makedonijo.

Raziskavo o kakovosti storitev v regiji je letos enajstič izvedla zagrebška agencija za skrivnostni nakup Heraklea v sodelovanju z agencijami iz regije. Opravili so jo junija letos na 800 prodajnih mestih v različnih dejavnostih v BiH, Črni gori, Hrvaški, Makedoniji, Sloveniji in Srbiji.

Z namenom ugotoviti, katera država ima najbolj kakovostne storitve, so skrivnostne kupce med drugim pošiljali v avtomobilske salone in k ponudnikom telekomunikacijskih storitev, v banke, supermarkete, gostinske lokale, turistične agencije, na bencinske postaje, pa tudi k ponudnikom različnih drugih storitev, je agencija zapisala v današnjem sporočilu za javnost.

Ocenjevali so pozdrav, prepoznavanje potreb in želja kupcev, poznavanje izdelkov in storitev, ponujanje dodatnih izdelkov ter zahvalo. Njihovo delo izhaja iz akronima angleške besede guest (gost) - greet (pozdrav), understand (razumevanje), explain (razlaga), suggest (predlog), thank (zahvala).


Najboljše se je odrezala Slovenija, ki je prejela oceno 83,4 odstotka ali skoraj osem odstotnih točk več kot lani. S prvega mesta je tako izrinila Makedonijo, ki je letos prejela oceno 83,1 odstotka in s tem svoj rezultat glede na 2018 izboljšala za 4,1 odstotne točke.

Slovenija je vodilna v kategorijah poznavanje izdelkov in zahvala, Makedonija pa pri pozdravu, prepoznavanju potreb in želja kupcev ter pri ponujanju dodatnih izdelkov, je še pokazala raziskava.

Na tretjem mestu je Hrvaška s 75,1 odstotka, kar je za približno dve odstotni točki več kot lani, s čemer je tudi skočila za eno mesto ter prehitela Srbijo, ki se je ustavila pri 70,5 odstotka. Tik za Srbijo je BiH z nekaj manj kot 70 odstotki, medtem ko je največ prostora za napredek v Črni gori, ki ima oceno 55,1 odstotka.

Med kategorijami, ki so najbolje ocenjene, je tudi letos poznavanje ponujenih storitev in izdelkov, medtem ko se je v raziskavi znova kot najslabša vrlina trgovcev v regiji pokazalo ponujanje dodatnih izdelkov. Najboljše storitve so v avtomobilskih salonih, najslabše pa v supermarketih.