Franko Bajc Svet24.si

Zmagovalec šova Kmetija se je iz temnolasca ...

Rod Stewart Svet24.si

Zvezdnik skrivaj premagal raka

vesolje horoskop Svet24.si

Tedenski horoskop: ne bo šlo ne za kazen ne za ...

Davo Karničar Svet24.si

Umrl je Davo Karničar

020mv Odkrito.si

Natalija Gorščak: TV SLO je kot tanker, ki se ...

ajda sitar Njena.si

Malo ljudi ve, a zgodila se je sanjska poroka ...

vatroslav in valentina Njena.si

Vatroslav in Valentina poročena, rodila se jima ...

Magazin

Slovenija je po kakovosti storitev prva v regiji

Deli na:
Slovenija je po kakovosti storitev prva v regiji

Foto: Nataša Juhnov - Fotografija je simbolična.

Slovenija je zasedla prvo mesto v konkurenci šestih držav regije v raziskavi Guest, ki primerja kakovost storitev, prijaznost ter poznavanje izdelkov in storitev, ki jih izvajalci ponujajo kupcem. Slovenija se je letos povzpela na regionalni vrh, potem ko je bila lani v podobni raziskavi druga, za Makedonijo.

Raziskavo o kakovosti storitev v regiji je letos enajstič izvedla zagrebška agencija za skrivnostni nakup Heraklea v sodelovanju z agencijami iz regije. Opravili so jo junija letos na 800 prodajnih mestih v različnih dejavnostih v BiH, Črni gori, Hrvaški, Makedoniji, Sloveniji in Srbiji.

Z namenom ugotoviti, katera država ima najbolj kakovostne storitve, so skrivnostne kupce med drugim pošiljali v avtomobilske salone in k ponudnikom telekomunikacijskih storitev, v banke, supermarkete, gostinske lokale, turistične agencije, na bencinske postaje, pa tudi k ponudnikom različnih drugih storitev, je agencija zapisala v današnjem sporočilu za javnost.

Ocenjevali so pozdrav, prepoznavanje potreb in želja kupcev, poznavanje izdelkov in storitev, ponujanje dodatnih izdelkov ter zahvalo. Njihovo delo izhaja iz akronima angleške besede guest (gost) - greet (pozdrav), understand (razumevanje), explain (razlaga), suggest (predlog), thank (zahvala).


Najboljše se je odrezala Slovenija, ki je prejela oceno 83,4 odstotka ali skoraj osem odstotnih točk več kot lani. S prvega mesta je tako izrinila Makedonijo, ki je letos prejela oceno 83,1 odstotka in s tem svoj rezultat glede na 2018 izboljšala za 4,1 odstotne točke.

Slovenija je vodilna v kategorijah poznavanje izdelkov in zahvala, Makedonija pa pri pozdravu, prepoznavanju potreb in želja kupcev ter pri ponujanju dodatnih izdelkov, je še pokazala raziskava.

Na tretjem mestu je Hrvaška s 75,1 odstotka, kar je za približno dve odstotni točki več kot lani, s čemer je tudi skočila za eno mesto ter prehitela Srbijo, ki se je ustavila pri 70,5 odstotka. Tik za Srbijo je BiH z nekaj manj kot 70 odstotki, medtem ko je največ prostora za napredek v Črni gori, ki ima oceno 55,1 odstotka.

Med kategorijami, ki so najbolje ocenjene, je tudi letos poznavanje ponujenih storitev in izdelkov, medtem ko se je v raziskavi znova kot najslabša vrlina trgovcev v regiji pokazalo ponujanje dodatnih izdelkov. Najboljše storitve so v avtomobilskih salonih, najslabše pa v supermarketih.

loading...
Loading...