Tony Cetinski - Krik (Deliverable V-T1-T-SG)4490 Svet24.si

Priljubljeni pevec razkril, kako je včasih ...

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

1711036296-dsc9299-01-1711036248215 Necenzurirano

Afera Dars: poslanca NSi na policiji preverjala, ...

cernivceva 6a PL Reporter.si

Milijon in pol evrov vredne hiše gradbenega ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

matjaž-štraus Njena.si

Delovna akcija: Mojster Matjaž srečen v objemu ...

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Skakalci rešujejo tudi TV Slovenija: fantastična gledanost ekipne tekme

Deli na:
Skakalci rešujejo tudi TV Slovenija: fantastična gledanost ekipne tekme

Foto: Profimedia

Prenose 43. svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v Planici in vsaj en del studijske oddaje Planica, Planica je videlo 63 odstotkov gledalcev, so zapisali pri TV Slovenija. Druga serija sobotne ekipne tekme skakalcev, ko so Anže Lanišek, Timi Zajc, Žiga Jelar in Lovro Kos skočili na vrh, je bila najbolj gledana vsebina na TV Slovenija letos.

TV Slovenija je med prvenstvom v Planici pripravila skoraj 60 ur premiernega programa, katerega je vsaj en del videlo 63 odstotkov oziroma 1.209.200 različnih gledalcev, starejših od štirih let. Povprečna gledanost je bila 10,8-odstotna (206.400 gledalcev), delež pa 40-odstoten.

Največ gledalcev je bilo v soboto, ko je bila ekipna tekma, na kateri so slovenski skakalci osvojili zlato medaljo. V povprečju je tekmo spremljalo 25,7 odstotka oziroma 490.900 gledalcev, kar predstavlja 69 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Ravno tako je sobotna ekipna tekma dosegla tudi najvišji delež gledalcev letos na slovenskih televizijah - ob 17.17 je TV SLO 2 spremljalo 75 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

O odlični gledanosti poročajo tudi iz drugih držav, skupaj na bi si boje v Planici po vsem svetu ogledalo okrog 500 milijonov gledalcev, so še zapisali pri TV Slovenija. Raziskavo je opravila AGB Nielsen (panelni vzorec 450 gospodinjstev).