Revija Reporter
Magazin

Pod tem pogojem bi se Giro lahko vrnil v Slovenijo

STA

21. maj. 2019 6:00

Deli na:

Ob kolesarski evforiji, ki zaradi uspehov slovenskih kolesarjev na čelu s Primožem Rogličem, vlada v Sloveniji, se pojavlja vprašanje, kdaj se bo ena največjih kolesarskih dirk vrnila na sončno stran Alp, kjer je gostovala že šestkrat. Direktor dirke Maoro Vegni je v pogovoru za Delo potrdil, da možnosti obstajajo, a mora za to zaprositi vlada.

"Mi pridemo tja, kjer si nas želijo. Kandidaturo lahko začnem uradno obravnavati, ko prejmem prošnjo vlade, te pa zaenkrat nisem dobil," je dejal Vegni, ki trdi, da etape, ki bi šla na slovensko ozemlje in se vrnila v Italijo, ne bi bilo težko pripraviti, če pa bi želeli gostovanje Gira z večjo težo, pa bi se moralo začeti pogovarjati na višji ravni.

"Pri nas volje, da se vrnemo nekam, kjer smo že bili, ne manjka," pravi direktor, ki je potrdil, da je nekaj pobud iz slovenskih in hrvaških kolesarskih krogov že dobil.

"Če sem iskren, bi si želel, da se v Sloveniji dirka začne. S tem bi naredili korak naprej od dosedanjih gostovanj v Sloveniji, to pa bi stalo približno od osem do deset milijonov evrov. Če pa bi me iz Ljubljene prosili, da pridemo na slovenske ceste le na obisk, bi stalo približno 400.000 evrov," je dejal Vegni.

"Drugače bi bilo, če bi imeli potrebo po etapi pri vas, tedaj bi imeli boljše izhodišče za pogovore," je še ocenil in ocenil, da bi se gostovanje Gira obrestovale slovenskemu turizmu: "Lahko pa zatrdim, da se bi etapa Slovencem obrestovala, predvsem zaradi povečanega števila italijanskih gostov in promocijskih učinkov."

Naslednje leto se Giro začne v Budimpešti, tako da bi kakšna etapa iz Madžarske v Italijo lahko potekala tudi prek Slovenije, a za zdaj Vegni etapi po ozemlju Slovenije v prihodnji sezoni ne pripisuje velikih možnosti. "Trase Gira leta 2020 še nismo do konca zarisali, ne vemo še natanko, kako bo potekal prehod iz Madžarske v Italijo, tako da teoretične možnosti obstajajo, a vseeno niso najboljše."

"Zaradi dejstva, da si dirko želimo tudi na Siciliji, bi bila pot iz enega konca do drugega izjemno dolga. Če bi šli čez Slovenijo, bi potrebovali vsaj dve etapi, to pa bi pomenilo že pet etap na tujem, kar pa je preveč," meni Vegni, ki pravi, da bi se morali o startu v Sloveniji dogovoriti tri leta pred njim.