Najbolj pomembno postransko stvar na svetu spremlja polovica Slovencev, pričakovano nekoliko več moških kot žensk (65 odstotkov in 35 odstotkov). Regijsko so nogometu manj privrženi na Dolenjskem in Gorenjskem, večjih razlik glede na starost ni. Zanimiv podatek razkriva, da so večji privrženci nogometa tisti, ki živijo v stanovanjih, v primerjavi s tistimi, ki živijo v hišah.
Po podatkih GfK Slovenija ima med Slovenci največ privržencev Maribor, saj skoraj polovica vseh, ki spremljajo nogomet, stiska pesti za državne prvake. Mariborčanom sledi ljubljanska Olimpija, ki ima manj kot 20 odstotkov privržencev, medtem ko so drugi slovenski klubi večinoma regijsko spremljani.
Aktualni evropski klubski prvak Barcelona je tudi najbolj priljubljen v Sloveniji. Za Barco navija vsak tretji Slovenec oziroma Slovenka. Kot namreč ugotavljajo v GfK Slovenija, je bolj verjetno, da so njene privrženke pri nas ženske in prebivalci Osrednjeslovenske regije. Na drugem mestu je Real Madrid, ki ima med Slovenci 15 odstotkov privržencev.
Na tretje mesto se uvršča Bayern München (12 odstotkov). Nemškemu prvaku sledita dva angleška kluba, Manchester United in Chelsea, s petimi odstotki privržencev. Omenjenih prvih pet klubov tako obsega več kot 70 odstotkov slovenskih navijačev, drugih 30 odstotkov pa je razdeljenih med več kot 20 različnih klubov.