Najmočnejša blagovna znamka v Sloveniji je – Barcaffe
Coca Cola je postala nova vodilna znamka na Valiconovi lestvici Top 25 regionalnih blagovnih znamk v jadranski regiji in na tem mestu prehitela Milko.
V Sloveniji številka ena med blagovnimi znamkami ostaja Barcaffe, kažejo rezultati raziskave, v kateri Valicon kot kriterij pri razvrščanju na lestvici uporablja moč blagovne znamke.
V Sloveniji je na lestvico 10 najmočnejših blagovnih znamk tokrat vstopil Donat Mg, ki se je uvrstil na 10. mesto. "To je prvič, da se je v katerikoli državi med prvih 10 uvrstila t.i. premium znamka, kar Donat Mg v kategoriji mineralnih vod dejansko je," so zapisali na Valiconu.
Blagovni znamki Barcaffe so v Sloveniji sicer sledile Coca Cola, Cedevita, Fructal, Argeta, Alpsko mleko, Cockta, Milka in Donat Mg.
Čeprav je na lestvici v Sloveniji le en novinec, pa so se posamezne uvrstitve precej premešale. Največji skok je uspel Cedeviti, z devetega na tretje mesto, ter Fructalu, z osmega na četrto.
Na regionalni lestvici 25 najmočnejših blagovnih znamk pa je Coca Cola zamenjala položaj z nekdanjo vodilno znamko Milka, ki je zdaj druga na lestvici najmočnejših znamk široke potrošnje. Tretje mesto je pripadlo Cedeviti, ki je zamenjala svoj položaj z Vegeto. Skoraj polovico znamk na lestvici jadranske regije predstavljajo znamke regionalnega izvora, so izpostavili na Valiconu.
Ostanite obveščeni
Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.
Merilo za uvrstitev na lestvico je moč znamke, ki se izračuna na podlagi prepoznavnosti, izkušnje in uporabe znamke v posamezni kategoriji. Rezultati so uteženi s številom prebivalcev posamezne države.
Anketa je bila izvedena septembra in oktobra lani, v njej pa je sodelovalo med 1000 in 1500 anketirancev v vsaki od petih držav - Sloveniji, Srbiji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini in Makedoniji.