V preteklosti so se poslovna darila podarjala izključno zaposlenim, in sicer ob posebnih priložnostih, denimo kot nagrada za dolgoletno prizadevno delo v podjetju ali ob upokojitvi oziroma ob obletnicah, ki jih je obeleževalo podjetje samo. S porastom zasebnega podjetništva pa so se navade spremenile.
Danes so tako poslovna darila del ustaljenega izkazovanja pozornosti zaposlenim in poslovnim partnerjem ter strankam, povsem nepogrešljiva pa so predvsem na različnih dogodkih, na katerih se zbere večje število ljudi, povezanih s posameznim podjetjem. Med takšna sodijo interna strokovna usposabljanja, teambuildingi, novoletne zabave in vrsta drugih neformalnih ali polformalnih priložnosti, na katerih je mogoče poklepetati tako z vodstvom kot s tistimi sodelavci, s katerimi se čez leto le redko srečamo.
Zima kot nekoliko počasnejši, nemalokrat celo malce zaspan letni čas s kratkimi dnevi, ki jih je vedno dobrodošlo popestriti z druženjem, ponuja nešteto priložnosti za obdarovanje. Navsezadnje po poletju prav vsako podjetje vstopi v novo poslovno obdobje, tudi z organizacijo številnih usposabljanj, koledarsko leto pa zaključi s poročilom o poslovnih uspehih tekočega leta, medtem ko so tu še Miklavž, Božiček in Dedek Mraz, ki tako zaposlenim kot njihovim otrokom v marsikaterem podjetju radi pripravijo takšno ali drugačno, vsekakor pa prijetno presenečenje.
V podjetju Magma poslovna darila d.o.o., posvečenem prav prodaji promocijskih in poslovnih daril, v zimskih mesecih opažajo naraščajoče zanimanje za praktična poslovna darila v obliki termo lončkov, flašk, pa tudi majic z dolgimi rokavi in promocijskih puloverjev. Vsi ti obdarovance malce ogrejejo in s tem spodbudijo k načrtovanju ter udejstvovanju načrtovanega, s čimer podjetje na dolgi rok raste, se razvija in postaja številka ena svoje branže.
Praktična poslovna darila za zimski čas
Eno temeljnih pravil, ko gre za poslovno obdarovanje, se tiče praktičnosti poslovnega darila. Iz tega razloga se predvsem mala podjetja, v katerih je zaposleno manjše število posameznikov, vsi ti pa se medsebojno zelo dobro poznajo, odločajo za personalizirana poslovna darila, kar pomeni, da vsakemu zaposlenemu podarijo drugačno poslovno darilo, ki je bodisi povezano z njegovimi zanimanji ali konjički bodisi prilagojeno njegovemu delovnemu mestu. Nasprotno se večja podjetja in velika večina tudi manjših raje odloča za enaka poslovna darila vsem zaposlenim, pri čemer pa tudi ti ohranjajo pravilo praktičnosti.
Za zimski čas so po priporočilih zaposlenih v podjetju Magma poslovna darila daleč najprimernejša naslednja poslovna darila, ki jih je zaradi univerzalnosti možno podariti tako zaposlenim kot poslovnim partnerjem in celo zvestim strankam.
➡️ Predlog podjetja Magma poslovna darila: Termovka
Termovke so nadvse priročno poslovno darilo, ki se ga ne branijo niti pisarniški niti terenski delavci, še najmanj vozniki in vsi tisti, ki opravljajo delo na prostem. Z njimi vodstvo podjetja izkaže skrb za svoje zaposlene in njihovo zdravje, sočasno pa s tem, ko se trudi preprečiti obolenja, poskrbi za nemoteno delo, saj bolniška odsotnost, prvič, delo prekine ter, drugič, zmanjša operativnost zaposlenih, posledično tudi uspešnost celotnega podjetja.
V podjetju Magma poslovna darila je mogoče izbirati med termovkami različnega volumna in izdelave. Obstajajo tiste iz recikliranega nerjavečega jekla, lesene, s silikonskim oprijemom, z bambusom, s cedilom, z dvojno steno, s termometrom na pokrovčku in v številnih drugih različicah.
➡️ Predlog podjetja Magma poslovna darila: Termo lonček
Če ne termovka, je prava izbira termo lonček s prilegajočim pokrovčkom za ohranjanje tople pijače skozi daljše obdobje. Termo lončki so eno najbolj priročnih poslovnih daril, ki so jih nadvse veseli predvsem vozniki, ker imajo tako kavo možnost popiti kar med potjo, s čimer skrajšajo čas potovanja, saj se jim ni treba po nepotrebnem ustavljati. Poleg tega so med vožnjo zagotovo povsem zbujeni, zato z njimi vodstvo podjetja svojim zaposlenim zagotavlja varnost na cesti.
V podjetju Magma poslovna darila je mogoče izbirati med termo lončki različnega volumna in materialov, med katerimi prevladujejo aluminij, nerjaveče jeklo, plastika ter drugi umetni materiali. Nekateri imajo dvojno steno s slamico iz reciklirane plastike, drugi posebno bakreno izolacijo, spet tretji dvojno steno s plutovinastim dnom, nekateri pa so posebej oblikovani prav za vožnjo v avtu, kombiju ali kamionu.
➡️ Predlog podjetja Magma poslovna darila: Puloverji
Promocijski puloverji so eno najbolj razširjenih promocijskih daril, promocijsko sporočilo pa je nanje ali natisnjeno ali uvezeno. Obe možnosti sta izredno obstojni in hkrati odličen način za promoviranje podjetja, saj so promocijski puloverji lahko tudi del službene uniforme ne glede na panogo delovanja podjetja.
V podjetju Magma poslovna darila je mogoče izbirati med moškimi in ženskimi modeli puloverjev, izdelanimi iz navadnega ali organskega bombaža, prav tako puloverji s kapuco ter zadrgo univerzalne oblike.
➡️ Predlog podjetja Magma poslovna darila: Koledarji
Ob koncu leta nikoli zgrešeno poslovno darilo so koledarji, toliko bolj namizni koledarji, namenjeni postavitvi na mizo ali drugo površino, kjer so neprestano na očeh vsi datumi, načrtovani dogodki in drugi pomembni dnevi. S koledarji zato vsako vodstvo podjetja zaposlenim sporoča, da je načrtovanje pomembno, in to tako poslovnih dogodkov kot zasebnega časa.
V podjetju Magma poslovna darila je mogoče izbirati med različnimi koledarji. Poleg namiznih koledarjev so na voljo namizni ležeči koledarji, namizni pokončni koledarji, pa tudi namizne podloge.
Poslovna darila so pomembna vez med podjetjem in zaposlenim
Poslovna darila so najboljši način za izkazovanje hvaležnosti zaposlenim za trud, ki ga vlagajo v razvoj podjetja, a se z njimi krepi tudi zvestoba strank in poslovnih partnerjev, zaradi česar se pogosto podarjajo vsem njim. Če so poslovna darila praktična, s tem, ko se uporabljajo, vsak uporabnik na podjetje opozori prav vsakogar, s katerim prihaja v stik, s čimer opravlja vlogo oglaševalca oziroma nekoga, s pomočjo katerega se, dolgoročno gledano, podjetje razvija.
Raziskave denimo kažejo, da si kar 57 % ljudi zapomni oglaševalca na poslovnem darilu, medtem ko si oglaševalca radijskega oglasa zapomni le 32 %, še manj pa oglaševalca televizijskega oglasa (28 %).
Poslovna darila so zato najučinkovitejši način oglaševanja, obenem pa imajo vrsto drugih pozitivnih učinkov, med katerimi vsekakor velja izpostaviti naslednje.
- Poslovna darila vplivajo na prepoznavnost podjetja, saj opozorijo na posamezno blagovno znamko in poskrbijo za izstopanje, ki je dandanes, v obilju vsega, ključno za uspešno poslovanje.
- Poslovna darila skrbijo za pozitivno sliko podjetja, ker v obdarovancih vzbujajo pozitivne občutke, na tiste, s katerimi ti prihajajo v stik, pa delujejo povsem enako kot priporočila njihovih prijateljev, družinskih članov, sodelavcev in znancev.
- Poslovna darila krepijo zvestobo in so oblika dvosmernega odnosa, pri čemer stalno opozarjajo nase s svojim sporočilom ter logotipom, zaradi česar je podjetje tudi prihodnjič prva izbira večine.
V podjetju Magma poslovna darila svoje naročnike opozarjajo, da naj bo promocijska kampanja v obliki poslovnega obdarovanja skrbno osmišljena in povezana s panogo, znotraj katere posamezno podjetje deluje, z aktualnim letnim časom ter z drugimi dejavniki, ki odrejajo uspešnost obdarovanja. So pa tamkajšnji zaposleni s svojim znanjem in z izkušnjami kadarkoli pripravljeni tudi svetovati, katera poslovna darila bodo v povezavi s posameznim podjetjem zagotovo požela uspeh.