Skupaj s francosko vlado, mestom Pariz, skupino Alliance 46.2 ter 50 drugimi podjetji in organizacijami bo Atout France delovala kot eden od ambasadorjev nove spletne in medijske kampanje, katere cilj je spremeniti mesto Pariz v prvo turistično destinacijo v Franciji in Evropi.
"Vsi ljubitelji Pariza ste poleg Parižanov vabljeni, da se nam pridružite v solidarnosti z upanjem, da bo svet videl in razumel, da se življenje v Parizu nadaljuje varno in svobodno ter z lepoto in ponosom," so v sporočilu za javnost zapisali v Atout France.
Pobuda #ParisWeLoveYou izraža enotno sporočilo, ki se glasi: Pariz bo za vedno ostal Pariz. Prek posebne spletne strani ParisWeLoveYou.fr pozivajo globalno skupnost, naj deli fotografije in tako izkaže podporo in pripadnost Parizu. "Organizatorji upajo, da bo vpliv spletnih omrežij sprožil aktivni kolektivni zagon," so dejali.
V prihajajočih tednih bodo kampanjo dopolnili še z veliko skulpturo bele barve v obliki napisa #ParisWeLoveYou, na kateri bodo projicirane slike, ki jih podporniki delijo prek spletnih omrežij. Skulptura bo postavljena "na simbolno mesto v Parizu, kjer bo vidna vsem" - lokacije niso izdali.
V Franciji si prizadevajo, da bi leta 2020 zabeležili 100 milijonov turističnih nastanitev. Smrtonosni napadi 13. novembra so močno pretresli ne le francoski, ampak globalni turistični sektor.
V Parizu se je v prvih dneh po napadih stopnja zasedenosti hotelov znižala skoraj za 30 odstotkov, za petino več kot običajno je bilo odpovedi. Rezervacije letov v Pariz so v prvem tednu upadle za več kot četrtino. Velik udarec so zabeležile tudi restavracije, številne prireditve so bile odpovedane.