Kritika: Borut Veselko in Domen Valič uprizarjata življenje za odrom
26. mar. 2025 11:28 Osveženo: 11:38 / 26. 3. 2025


Borut Veselko in Domen Valič v predstavi Življenje v teatru
David Mament velja za enega vidnejših angleških dramatikov in gledališčnikov dvajsetega stoletja, njegova drama naj bi se igrala in razumela kot komedija Življenje v teatru (A Live in the Theater, v nekoliko okorelem prevodu Alje). Bravura za dva igralca, ki uprizarjata življenje za odrom, ko ugasnejo odrske luči in sta še vsa polna adrenalina in se utrujena prebijeta do svoje skupne garderobe, kjer pa se igra in zgodba za gledalce pravzaprav šele začne.
Premiero v Slovenskem stalnem gledališču v Trstu je bila 7. marca letos, v Mestnem gledališču Ptuj pa lani novembra, režiser, sooblikovalec svetlobe (polega Primoža Menharta) in soscenograf (poleg Dušana Fišerja) je kar sam direktor ptujskega gledališča Peter Srpčič. Režije se je lotil resno s klasičnim pristopom, nekatere mizanscenske rešitve so dobre, druge bi veljalo bolj premisliti, narediti večjo intenzitetno ali boljšo kompozicijo. Uporaba mize na sredini odra kot gledališki oder je dobra in poetična, kot tudi da je miza predmet same mize, operacijske dvorane in drugega scenskega elementa predstave v predstavi.
Celotna vsebina je na voljo le naročnikom.
Preberite celoten članek
Sklenite naročnino na Reporterjeve digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Postanite naročnik
- Spletna stran brez oglasov
- Ekskluzivne zgodbe, razkrita ozadja in poglobljeni intervjuji
- Izbrani članki iz tiskane izdaje Reporterja že v nedeljo ob 20. uri
- Dostop do digitalnega arhiva Reporterjevih člankov
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke