V intervjuju med drugim pove, kako družbena omrežja vplivajo na prepoznavnost njegovega slikarstva ter slikarski renome in kako je prišlo do tega, da so zagovorniki določene politične opcije postali njegova »najbolj zvesta« publika.
Razloži tudi, zakaj se je že pred leti odločil, da političnega komentiranja ne bo vključeval v svoja dela in zakaj so po njegovem mnenju zelo redki primeri, da je umetnost dobra in obenem še neposredna politična propaganda.
Prepričan je tudi, da ima vsaka oblast do neke mere rada pod nadzorom umetnost, le da nekatere oblasti to počnejo neposredno, druge ne.
Glede oznake, ki se pojavlja v javnosti, da je kritik Janeza Janše, pove, da je predvsem kaj drugega ter da je kritiziral marsikatero politiko, a je bila vlada Janeza Janše, kot pravi, tako ekscesna, da je bilo tega toliko več.
Razloži tudi, kako je nastala razstava Podobe, ki prihajajo in ki jo nekateri označujejo za precej eksplicitno, pa tudi to, zakaj je danes, ko je, modernizem že zgodovinsko gibanje, neumno trditi, da je edini pravi umetnik tisti, ki realistično naslika lonec in rože.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24