kdo prvi prihiti na pomoc Svet24.si

Med službo na intervencijo? Dolenjski delodajalci...

2_Pero Lovšin Svet24.si

»Naše dobre volje naj se nalezeta tudi politika ...

ženska Dobra karma

Popolna energijska napoved od 19. do 25. 10. 2019

Festival že tradicionalno gosti Zemono Svet24.si

Kdo so sodobni slovenski graščaki in kako ...

colja1 Odkrito.si

Ženske, pogovarjajmo se o spolnosti!

borut4 Njena.si

Borut priznava: 'Maščevanje je uspelo'

ALEŠOVA POT Njena.si

Aleš po operaciji kože pravi suhec

Izjava dneva

Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček

Deli na:
Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček

Mirko Brnič Jager - Foto: Primož Lavre

Mirko Brnič Jager, arhitekt in nekdanji mestni svetnik SDS v Ljubljani, o povezanih učinkih nenačelnega sodelovanja

Sopodpisnika tripartitne pogodbe za izvedbo zloglasne kanalizacije kanala CO, ki ga gradijo v glavnem vodnem viru, v vodonosniku od Broda do Ježice, sta župana MOL in Vodic, ta je vplivni član SDS. Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček, hkrati pa bo z nevarnimi odplakami stalna grožnja za onesnaženje vodnega vira in pitne vode za Ljubljano. Zato je del vodstva SDS pred volitvami nasprotoval kritiki kanala CO in to pojasnjeval z dejstvom, da ima župan MOL že pridobljeno gradbeno dovoljenje. Po volitvah se naveza nadaljuje.

Četrtni odbor SDS v Šentvidu je kot jeziček na tehtnici omogočil izbor člana županove liste za predsednika četrtne skupnosti. Strateški in poslovni interes župana in (četrtne) SDS se križata v spornem pristopu k ureditvi pokopališča Šentvid. Sicer pa župan prav v Šentvidu, bolj kot drugje, nujno potrebuje varno oblast zaradi spornih okoljskih projektov v Stanežičah, Vižmarjih in na Brodu, kjer naj bi gradili kanal CO z zbirnim bazenom nevarnih odpadnih voda kapacitete 1000 ton, to bi bila velika in nepotrebna obremenitev tega mestnega predela.

VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24

loading...
Loading...