tovornjakar Svet24.si

Tovornjakar vijugal mimo Celja, kriva je bila ...

Ijen Svet24.si

Turistka zgrmela 70 metrov v krater aktivnega ...

Vežnaver Necenzurirano

Afera sodna stavba: ko je država plačala ...

ljudmila novak pl Reporter.si

Ljudmila Novak: »Če nekdo stokrat pove, da sem ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Izjava dneva

Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček

Deli na:
Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček

Mirko Brnič Jager - Foto: Primož Lavre

Mirko Brnič Jager, arhitekt in nekdanji mestni svetnik SDS v Ljubljani, o povezanih učinkih nenačelnega sodelovanja

Sopodpisnika tripartitne pogodbe za izvedbo zloglasne kanalizacije kanala CO, ki ga gradijo v glavnem vodnem viru, v vodonosniku od Broda do Ježice, sta župana MOL in Vodic, ta je vplivni član SDS. Ta trasa kanalizacije, ki ni v javnem interesu, ker ogroža vir in zaloge pitne vode, bo kovala dobiček, hkrati pa bo z nevarnimi odplakami stalna grožnja za onesnaženje vodnega vira in pitne vode za Ljubljano. Zato je del vodstva SDS pred volitvami nasprotoval kritiki kanala CO in to pojasnjeval z dejstvom, da ima župan MOL že pridobljeno gradbeno dovoljenje. Po volitvah se naveza nadaljuje.

Četrtni odbor SDS v Šentvidu je kot jeziček na tehtnici omogočil izbor člana županove liste za predsednika četrtne skupnosti. Strateški in poslovni interes župana in (četrtne) SDS se križata v spornem pristopu k ureditvi pokopališča Šentvid. Sicer pa župan prav v Šentvidu, bolj kot drugje, nujno potrebuje varno oblast zaradi spornih okoljskih projektov v Stanežičah, Vižmarjih in na Brodu, kjer naj bi gradili kanal CO z zbirnim bazenom nevarnih odpadnih voda kapacitete 1000 ton, to bi bila velika in nepotrebna obremenitev tega mestnega predela.

VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24