nevihta, strele Svet24.si

Maj prinaša plohe in nevihte. V teh krajih bo ...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

festival svobode gibanje svoboda zbiljsko golob pl Reporter.si

Golobovo napihovanje z dvema mandatoma, v katerih ...

gabriela doncic 24 Ekipa24.si

Uau! Luka Dončić pokazal izjemno darilo, ki ga ...

Tina Gaber in Robert Golob, Drama Njena.si

Takšen dopust sta si privoščila Tina Gaber in ...

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Izjava dneva

Matej Lahovnik o kupcih, ki vsak dan glasujejo z nogami

Deli na:
Matej Lahovnik o kupcih, ki vsak dan glasujejo z nogami

Matej Lahovnik: Kaj so torej nauki zgodbe iz prodaje Mercatorja? Slovenski proizvodi bodo na policah trgovcev v Sloveniji, dokler bodo zanimivi za potrošnike, zato morajo domača živilskopredelovalna podjetja še več vlagati v razvoj blagovnih znamk in v zniževanje stroškov. Kupna moč se je od začetka krize močno znižala, država pa s prvim julijem še dodatno zvišuje DDV, zato potrošnikov v Sloveniji ne zanima, kdo je lastnik trgovine ali živilskega podjetja, temveč kako dober in kako poceni je proizvod, ki ga ponujajo. Kupci namreč glasujejo s svojimi nogami in gredo vedno tja, kjer je ponudba iskanih izdelkov najugodnejša.

Slovenske novice