Golob kot nekdanji vodja korporacije in njegova partnerka kot spletna vplivnica prav gotovo razumeta sodobno ekonomijo pozornosti, v kateri vsi delujemo in si prizadevamo za to pomembno valuto. Ker so vloge ljudi pomešane med seboj in zmetane v veliki kotel, kjer nenehno vre in brbota, je iskanje čim večje pozornosti postala strategija vseh. Tovrstnega interesa ne moremo strniti zgolj v zabavno industrijo, saj sega tudi v polje gospodarstva in politike. Premier in njegova partnerka medsebojno gradita svojo javno podobo. Tabloidni kontekst kaže, da gre za neko vrsto sobivanja dveh blagovnih znamk. Če so v ZDA zvezdniškemu paru Bradu Pittu in Angelini Jolie nadeli skupno oznako 'Brangelina', dobivamo pri nas podobne zametke takšnega fenomena, ki bi mu lahko rekli 'Robertina'. To je za javnost seveda zanimivo, včasih tudi vznemirjajoče. Nekateri se zgražajo, drugim je všeč.
Večer
Dobivamo zametke fenomena, ki bi mu lahko rekli "Robertina"
26. maj. 2023 7:58 Osveženo: 8:08 / 26. 5. 2023
Aljoša Bagola, komunikolog, predavatelj in svetovalec na področju kreativnosti
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke