prom-dance Svet24.si

Maturantski ples lep spomin, a velik finančni ...

PP 3-feb21 Svet24.si

Zdrava malica ali kosilo regačico, malce ...

sola solarji bobo Necenzurirano

Strelski pohodi po šolah, ki jih ni bilo

brglez han Reporter.si

Ozadje kongresa SD: Kučan proti Hanu, glavna ...

mark cuban pravi mvp pm Ekipa24.si

Provokacija v srbskem jeziku?! Neverjetno, kaj o ...

gledalka Njena.si

Doslej neznano ozadje izbora za sodelovanje v ...

maribor Ekipa24.si

Maribor zavit v črno: Umrl nekdanji nogometaš ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Izjava dneva

Dobivamo zametke fenomena, ki bi mu lahko rekli "Robertina"

Deli na:
Dobivamo zametke fenomena, ki bi mu lahko rekli "Robertina"

Aljoša Bagola - Foto: Damjana Nemeš

Aljoša Bagola, komunikolog, predavatelj in svetovalec na področju kreativnosti

Golob kot nekdanji vodja korporacije in njegova partnerka kot spletna vplivnica prav gotovo razumeta sodobno ekonomijo pozornosti, v kateri vsi delujemo in si prizadevamo za to pomembno valuto. Ker so vloge ljudi pomešane med seboj in zmetane v veliki kotel, kjer nenehno vre in brbota, je iskanje čim večje pozornosti postala strategija vseh. Tovrstnega interesa ne moremo strniti zgolj v zabavno industrijo, saj sega tudi v polje gospodarstva in politike. Premier in njegova partnerka medsebojno gradita svojo javno podobo. Tabloidni kontekst kaže, da gre za neko vrsto sobivanja dveh blagovnih znamk. Če so v ZDA zvezdniškemu paru Bradu Pittu in Angelini Jolie nadeli skupno oznako 'Brangelina', dobivamo pri nas podobne zametke takšnega fenomena, ki bi mu lahko rekli 'Robertina'. To je za javnost seveda zanimivo, včasih tudi vznemirjajoče. Nekateri se zgražajo, drugim je všeč.

Večer