Revija Reporter
Izjava dneva

Dobivamo zametke fenomena, ki bi mu lahko rekli "Robertina"

Aljoša Bagola
1 5.908

26. maj. 2023 7:58 Osveženo: 8:08 / 26. 5. 2023

Deli na:

Aljoša Bagola

Damjana Nemeš

Aljoša Bagola, komunikolog, predavatelj in svetovalec na področju kreativnosti

Golob kot nekdanji vodja korporacije in njegova partnerka kot spletna vplivnica prav gotovo razumeta sodobno ekonomijo pozornosti, v kateri vsi delujemo in si prizadevamo za to pomembno valuto. Ker so vloge ljudi pomešane med seboj in zmetane v veliki kotel, kjer nenehno vre in brbota, je iskanje čim večje pozornosti postala strategija vseh. Tovrstnega interesa ne moremo strniti zgolj v zabavno industrijo, saj sega tudi v polje gospodarstva in politike. Premier in njegova partnerka medsebojno gradita svojo javno podobo. Tabloidni kontekst kaže, da gre za neko vrsto sobivanja dveh blagovnih znamk. Če so v ZDA zvezdniškemu paru Bradu Pittu in Angelini Jolie nadeli skupno oznako 'Brangelina', dobivamo pri nas podobne zametke takšnega fenomena, ki bi mu lahko rekli 'Robertina'. To je za javnost seveda zanimivo, včasih tudi vznemirjajoče. Nekateri se zgražajo, drugim je všeč.

Večer