Reporter
Reporter
Naroči

Aljoša Bagola, komunikolog, predavatelj in svetovalec na področju kreativnosti

Dobivamo zametke fenomena, ki bi mu lahko rekli "Robertina"

aljoša-bagola, srečo-prosim, pišk, pokrajinska-in-študijska-knjižnica-murska-sobota

Aljoša Bagola



Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Golob kot nekdanji vodja korporacije in njegova partnerka kot spletna vplivnica prav gotovo razumeta sodobno ekonomijo pozornosti, v kateri vsi delujemo in si prizadevamo za to pomembno valuto. Ker so vloge ljudi pomešane med seboj in zmetane v veliki kotel, kjer nenehno vre in brbota, je iskanje čim večje pozornosti postala strategija vseh. Tovrstnega interesa ne moremo strniti zgolj v zabavno industrijo, saj sega tudi v polje gospodarstva in politike. Premier in njegova partnerka medsebojno gradita svojo javno podobo. Tabloidni kontekst kaže, da gre za neko vrsto sobivanja dveh blagovnih znamk. Če so v ZDA zvezdniškemu paru Bradu Pittu in Angelini Jolie nadeli skupno oznako 'Brangelina', dobivamo pri nas podobne zametke takšnega fenomena, ki bi mu lahko rekli 'Robertina'. To je za javnost seveda zanimivo, včasih tudi vznemirjajoče. Nekateri se zgražajo, drugim je všeč.



Večer

Zadnje izjave tedna


Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.