Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Zaslužkarji z Janezom Janšo in njihova gola resnica


Razkrivamo, koliko je država namenila trojici v Janeza Janšo preimenovanih umetnikov, ki so se predsednika vlade lotili s filmom Jaz sem Janez Janša.

42-janez-jansa_2012.jpg

Biserka Karneža Cerjak
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Ni pomembno, kaj si misli predsednik vlade Janez Janša o tem, da so trije prej povsem neznani posamezniki leta 2007 začeli uporabljati njegovo osebno ime, temveč kakšno bi moralo biti večinsko mnenje o predsedniku vlade. Prav zato je preimenovanju in izdaji knjige Marcela Štefančiča Janez Janša sledilo snemanje filma Jaz sem Janez Janša, ki so ga v teh dneh začeli predstavljati na filmskih festivalih. Zasebni producentski hiši Aksioma in Maska, kjer sta zaposlena dva izmed preimenovanih, sta za film prejela proračunska sredstva, zaradi koprodukcije z RTV Slovenija pa ga bo mogoče videti tudi na slovenski nacionalni televiziji.



Pridobitev podatkov o tem, koliko sredstev je za snemanje filma Jaz sem Janez Janša prispevala posamezna javna ustanova, tako Slovenski filmski center kot RTV Slovenija, je ves čas spominjalo na igrico mačke z mišjo. Ko je direktor Viba filma Gregor Pajić že aprila letos javno povedal, da Viba film kot javna ustanova ne želi sodelovati pri filmu z vsebinami, ki so do ljudi neprimerne in žaljive, smo na RTV naslovili vprašanja o tem, kdo vse je na nacionalni televiziji sprejel odločitev o snemanju filma ter koliko je televizija dala za snemanje, smo prejeli le informacijo o tem, da je televizijska hiša kot koproducent prispevala 19-odstotni vložek

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



Konkretni znesek v višini okoli 42.000 evrov so nam razkrili šele po naši ponovni prošnji, nikakor pa ni bilo mogoče izvedeti vsebine pogodbe med televizijo kot javno ustanovo in zavodom za sodobne umetnosti Aksioma kot zasebno ustanovo, saj so se, tako kot v podobnih primerih poprej, izgovorili na poslovno skrivnost.

V TISKANI IZDAJI VEČ O NOVINARSKI MAŠINERIJI, KI PROMOVIRA FILM; O PRORAČUNSKEM IZDATKU ZA PORNOGRAFSKI PRIZOR, KI SE POJAVI V FILMU; KOLIKO SO IZ PRORAČUNA PREJELI USTVARJALCI FILM IN KOLIKO USTANOVE, V KATERIH DELAJO ALI JIH VODIJO.

Ključne besede
Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.