Revija Reporter
Svet

Warner Brothers odslej previdnejši pri reklami nasilnih filmov

STA

23. jul. 2012 9:46 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Po petkovem strelskem pohodu med premiero Vzpona viteza teme, novega filma o Batmanu v ameriški Aurori se je studio Warner Brothers, pri katerem je izšel film, zamislil nad svojimi oglaševalskimi kampanjami, poročajo tuje tiskovne agencije. Z ekranov je studio umaknil reklame za novi film "Gangster Squad".  

Napovednik tega filma, ki so si ga med drugim lahko pred začetkom Vzpona viteza teme ogledale žrtve petkove tragedije v Aurori, srhljivo spominja na Holmesov strelski pohod. Vsebuje prizor, v katerem skupina gangsterjev skozi filmsko platno strelja na obiskovalce kina, ki v skušajo paniki zbežati.

Iz enakega razloga naj bi bil pod vprašajem tudi datum prihoda filma "Gangster Squad" v kinodvorane, je poročal časnik Los Angeles Times. Ameriško premiero bi moral film s Seanom Pennom v glavni vlogi po prvotnih načrtih doživeti septembra.