Iskanje se sicer nadaljuje in ladja Ocean Shield bo še naprej iskala morebitne signale s pogrešanega letala. Problem so baterije na črnih skrinjicah, ki so morda že ugasnile. Njihov 30-dnevni rok delovanja se je iztekel že 7. aprila, vendar pa baterije običajno delujejo tudi dlje, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa še dejal Houston.
Povedal je še, da se bodo na ladji Ocean Shield odločili, ali si bodo pri iskanju pomagali tudi z daljinsko vodeno podmornico. To bi potem lahko trajalo več dni. "Toda glede na informacije, ki jih imamo, ni nobenega preboja pri iskanju leta MH370," je še dejal Houston.
Boeing 777 malezijske družbe Malaysia Airlines, ki je bil z 239 ljudmi na krovu na poti iz Kuala Lumpurja v Peking, je izginil 8. marca, ko se je za njim izgubila vsaka sled. Kasneje so ugotovili, da je letalo najverjetneje strmoglavilo v južnem Indijskem oceanu, vendar še niso našli nobenih njegovih ostankov.
Signali v Indijskem oceanu niso bili od črnih skrinjic
11. apr. 2014 8:19 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Avstralski iskalci pogrešanega malezijskega letala so sporočili, da signali, ki so jih dobivali doslej, najverjetneje niso signali od črnih skrinjic letala. To je pokazala akustična analiza signalov, je v Perthu sporočil koordinator iskalne akcije v Indijskem oceanu Angus Houston.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke