"Ne Fifa ne njeni partnerji si ne morejo privoščiti lagodne preiskave dogodkov. Fifa ima že tako polne roke dela z grožnjami kršitev integritete nogometne igre zaradi stav, ne sme pa mižati ob tem, če so se zgodile nepravilnosti pri izbiri prizorišča velikega tekmovanja," pravi Payne.
Predstavil je svojo izkušnjo, ko je Mok v času, ko je bil sam direktor marketinga in televizijskih pravic, padel v krizo zaradi afere s podelitvijo iger Salt Lake Cityju. Takrat so močni pokrovitelji stopili skupaj in zahtevali spremembe, tudi zdaj pa se dogaja nekaj podobnega. Če se pokrovitelji, ki v nogomet vlagajo desetine in stotine milijonov, javno oglasijo in zahtevajo preiskavo, je stvar zelo resna, pravi Payne.
Mok je po pretresu pred 15 leti naredil mini revolucijo, sprejel 50 reform pri odločanju in načinu dodeljevanja tekmovanj, s tem pa si je spet povrnil zaupanje. Payne priznava, da je spremembe spodbudila kriza, saj bi sicer trajalo desetletja, preden bi jih uvedli.
Precej manj diplomatski do Fife pa je bil nekdanji predsednik angleške nogometne zveze (FA) lord Triesman David, sedanji poslanec v britanskem parlamentu, ki je Fifo označil za mafijsko organizacijo, njenega predsednika pa za Dona Corleoneja.
"Bojim se, da je Fifa daleč od nogometne družine. To je združba uživačev, goljufov in leglo korupcije," je bil brez dlake na jeziku Anglež, ki je bil na začetku tudi nosilec kandidature te nogometne zveze za SP 2018, tega je pozneje dobila Rusija. "Polovica članov izvršnega odbora, ki so glasovali za Katar, bi morala oditi," še pravi lord, ki je opozoril na sistemsko korupcijo in odsotnost resne preiskave v Fifi.
Šefa Fife Blatterja primerjajo z Donom Corleonejem, Fifo pa z mafijo
13. jun. 2014 5:00 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Če se Fifa zdaj ne bo nič naučila iz afere Katar, jo lahko doleti kriza, s kakršno se je mednarodni olimpijski komite (Mok) soočal pred 15 leti, ko so prišle na dan podrobnosti o podkupninski aferi za prireditelja OI 2002 v Salt Lake Cityju, je vodilne može krovne nogometne organizacije opozoril takratni direktor marketinga Moka Michael Payne.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke