kranj, prometna-nesreča, avtobus Svet24.si

Policija išče voznika avtobusa, ki je v Kranju ...

Kourtney Kardashian Svet24.si

Kourtney Kardashian ponosna na telo, ki ji je dalo...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

poroka rudi marjetka Njena.si

Marjetko in Rudija razdvojili, a sta našla pot ...

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Svet

S pomočjo 5G in 4L do preprečevanja motenj v globalnih dobavnih verigah

Deli na:
S pomočjo 5G in 4L do preprečevanja motenj v globalnih dobavnih verigah

Prezasedenost pristanišč je lansko leto pozvročila velike motnje v globalnih dobavnih verigah. Z namenom reševanja tovrstnih izzivov, je podjetje Tianjin Port Group (TPG) skupaj s Huaweiem in drugimi partnerji zgradilo pametni terminal v kitajskem pristanišču Tianjin.

Pristanišče Tianjin velja za eno od tehnološko najnaprednejših kitajskih pristanišč. Do konca leta 2021 je pretovor pristanišča dosegel 435 milijonov ton in se tako uvrstil na deveto mesto na svetu, medtem ko se pretovor kontejnerjev s presežkom 18,35 milijona TEU uvršča na osmo mesto na svetu. Na terminalu v Sekciji C lahko obiskovalci spremljajo samodejno delovanje kontejnerskih žerjavov in samostojno vožnjo električnih kontejnerskih tvornjakov, ki za upravljanje ne potrebujejo posadke.

Prevoz kontejnerjev je do zdaj zahteval veliko število voznikov, ki jim je vožnja tovornjakov v treh izmenah po ustaljenih poteh predstavlja velik napor in potencialno tveganje za njihovo varnost. S preobrazbo pristanišča zdaj vsak kontejner porabi 20 % manj energije, žerjavi pa so v povprečju tudi do 20 % bolj učinkoviti.

Osnovo za izgradnjo inteligentnih in nizkoogljičnih pristanišč predstavlja inteligentni horizontalni transportni sistem, temelječ na umetni inteligenci, ki so ga razvili v Huaweiu. Kot prvi na svetu je sistem dosegel vrsto uspehov, kot so obsežna komercialna uporaba ultra-L4 brez voznika, integracija vseprisotne inteligence »5G+BeiDou«, prva samooskrba z zeleno elektriko in nič emisijami ogljika na svetu.

Z novo pridobljenimi znanji in izkušnjami na področju inovacij in avtomatizacije, pričakujejo novo pridobljene rešitve za preprečevanje ponovnih velikih motenj v dobavnih verigah.