Eksperiment, imenovan 99 dni svobode, bo napredek udeležencev meril s testi sreče, ki jih bodo med eksperimentom izvedli trikrat, in sicer po 33., 66. in 99. dnevu izziva.
Kampanja je odgovor na Facebookov eksperiment, v katerem je socialno omrežje brez opozorila manipuliralo z novicami 689.000 uporabnikov, da bi s tem ugotovili, ali lahko različni tipi vsebin vplivajo na spremembe čustev ljudi.
Neprofitna organizacija Just B.V. je pri tem poudarila, da vsak od 1,2 milijarde uporabnikov Facebook v povprečju uporablja 17 minut na dan. To pomeni 28 ur na tri mesece časa, ki bi ga uporabniki lahko porabili za čustveno bolj izpolnjujoče aktivnosti, so dejali pri Justu.
Justov umetniški direktor Merijn Straathof, ki bo z drugimi člani organizacije sodeloval v izzivu, je dejal, da to ni kampanja proti Facebooku, temveč gre za poudarjanje čustvenih koristi ob zmerni uporabi socialnega omrežja.
Izziv - 99 dni brez Facebooka
15. jul. 2014 14:22 Osveženo: 10:00 / 09. 8. 2017
Nizozemska neprofitna organizacija je izzvala uporabnike spletnega družbenega omrežja Facebook, naj ga prenehajo uporabljati za vsaj tri mesece in sodelujejo v raziskavi, ki bo merila njihov čustveni napredek, je poročala makedonska tiskovna agencija Mia.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke