Spletni velikan Facebook naj bi po poročanju medijev že med predsedniško kampanjo v ZDA imel razvito orodje za izločanje lažnih novic, vendar se ga ni odločil uporabiti, ker se je bal odziva konservativnih volivcev. Facebook obstoj takšnega orodja zanika, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Neimenovani viri so za ameriški tehnološki portal Gizmodo zatrdili, da se je Facebook zavestno odločil ne uporabiti orodja, s katerim bi s svojih strani umaknil izmišljene novice, saj naj bi takšno možnost imel. Odločitev naj bi bila po njihovem sprejeta zaradi prejšnjih kritik iz konservativnih krogov, da je manipuliral z rubriko najpopularnejših novic, tako da je zapostavljal konservativne vsebine.
Poročilo o domnevnem obstoju orodja za izločanje lažnih novic je bilo objavljeno v času, ko se družbeno omrežje otepa kritik, da je storilo premalo za ustavitev vala namišljenih novic, ki se je na omrežju pojavil v času volilne kampanje. Po mnenju kritikov so takšne novice predvsem koristile zmagovalcu volitev Donaldu Trumpu, piše AFP.
Facebook je že zanikal trditve v poročilu Gizmoda. "Nismo niti pripravili niti se odločili zadržati uporabo sprememb rubrike Novice, ki bi lahko imele vpliv na katero koli politično stranko," so napisali v podjetju.
Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je v prejšnjih dneh zavrnil trditve, da naj bi namišljene novice pomembno prispevale k Trumpovi zmagi. "Mislim, da je takšna trditev precej nora," je povedal na enem od svojih nastopov.
Vprašanja se je dotaknil tudi v sporočilu, ki ga je objavil na Facebooku ob koncu tedna, v katerem je zatrdil, da gre za zelo kompleksno vprašanje. "Gre za območje, kjer so potrebni zelo premišljeni premiki."
Po njegovem je zelo težko določiti, kaj je resnica. "Medtem ko se za nekatere informacije lahko takoj reče, da so lažne, je veliko več vsebin takšnih ... ki morda vsebujejo neko osnovno resnico, obenem pa tudi kakšne napačne informacije ali pa druge pomanjkljivosti."
Facebook zanika, da bi imel orodje za izločanje lažnih novic
15. nov. 2016 12:22 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017
Facebook naj bi med predsedniško kampanjo v ZDA imel razvito orodje za izločanje lažnih novic, a ga ni uporabil, ker se je bal odziva konservativnih volivcev.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke