Vlagatelje Wall Streeta pa je zanimalo le opozorilo, da se bo rast oglasnih prihodkov v prihodnje upočasnila.
Delnice Facebooka so se v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov pocenile za 2,7 odstotka na 147,60 dolarja. Podjetje je opozorilo finančne trge, naj računajo na to, da rekordov z oglasi ne bo več mogoče podirati, ker so že blizu skrajne meje prostora za oglase na straneh uporabnikov.
Facebook letos pričakuje 31,94 milijarde dolarjev prihodkov od mobilnih oglasov, kar bi bilo 42,1 odstotka več kot leta 2016. S tem bi osvojil 22,6-odstotni globalni delež oglasov na mobilnih napravah in bi zaostajal le še za Googlom, ki ima 35,1-odstotni delež.
Prihodki od mobilnih oglasov rastejo vseh pet let, odkar so delnice Facebooka na borzi. Prihodki od mobilnih oglasov so 85 odstotkov vseh oglaševalskih prihodkov Facebooka, ki so v prvem četrtletju znesli 7,86 milijarde dolarjev.
Facebook je bazo rednih mesečnih uporabnikov ob koncu četrtletja glede na enako obdobje lani razširil za 17 odstotkov na 1,94 milijarde, medtem ko so analitiki pričakovali rast na 1,91 milijarde uporabnikov.