Violeta Bulc želi, da bi v EU čimprej začeli izboljševati prometno infrastrukturo. Za ta program je namenjenih 315 milijard €. Glede prihajajoče se nemške vinjete v letu 2016 meni, da je to v pristojnosti Nemčije. Prometna komisarka zagovarja evropske pogodbe. S tem opozarja na to, da uvedba vinjet ne sme diskriminirati tujcev ne direktno ne indirektno. To sodi k osnovnim principom evropskih pogodb. V kolikor uvedba nemške vinjete izpolnjuje te pogoje zaenkrat še ni jasno. Počakala bo na uradne načrte. Šele ko bo nemški parlament sprejel zakon o cestnini, bodo ti načrti zanjo uradno veljavni in šele nato bo evropska komisija za promet podrobneje preučila ta dokument.
V Bruslju se je Violeta Bulc že srečala z nemškim prometnim ministrom Dobrindtom in mu ponudila podporo pri iskanju ustrezne rešitve, ki bo v skladu z evropskimi pogodbami.
Cena za kratkočasno vinjeto mora biti v sorazmerju s ceno letne vinjete. To je osnova. Vse drugo bi vodilo v diskriminacijo in bi pomenilo kršitev pogodbe. V EU pozdravljamo idejo, da so uporabniki cest soudeleženi pri stroških infrastrukture. Prepičana je, da bo Nemčija našla dobro rešitev za vse.
Evropska komisarka pravi, da se v Evropi trudijo na izdelavi evropskega sistema cestninjenja za tovornajke in osebna vozila, ki bi lahko enotno urejal plačevanje cestnine v vseh državah Evropske Unije. Višina plačila naj bi se izključno orientirala glede na prevožene kilometre in naj ne bi bila vezana na čas. Na ta način bi plačal voznik le za dejansko prevožene kilometre in stroške, ki jih bi povzročil na primer na področju okolja. Obenem ne bi smel nihče biti disksriminiran, ne glede na to od kod prihaja. Vsak bi plačal le za dejansko prevoženo pot in to bi bilo širom po Evropi obračunano z enim aparatom.
To bi bilo smiselno tudi zato,ker imamo danes v Evropi različne sisteme in rešitve cestninjenja.
O tem, da bi bile cestnine za voznike osebnih vozil obvezne v vseh državah EU, se bomo z vsemi članicami EU še posvetovali in dogovarjali. Obstajajo seveda številne opcije. Možno je, da bomo vse jasneje videli v letu in pol. Pomembno je, da bi se prihodki od cestnine za osebna vozila stekali nazaj v države EU, ki bi jih vlagale v gradnjo in ohranitev njihovih nacionalnih infrastruktur.