Lidl je v zadnjih letih sicer beležil hitrejšo rast kot Aldi, vendar bo slednji položaj največjega diskontnega trgovca uspeval braniti še nekaj let.
Aldi je kratica za nemški trgovski družbi Aldi Nord in Aldi Süd, ki bosta po izračunih analitikov pri raziskovalni hiši Planet Retail v letu 2017 ustvarili blizu 83,3 milijarde evrov bruto prihodkov. To je približno sedem milijard evrov več, kot pa se prihodkov obeta Lidlu, kaže raziskava, ki jo je povzel nemški gospodarski časnik Wirtschaftswoche.
Že v prihodnjih letih pa se bodo prihodki obeh tekmecev začeli izenačevati in leta 2022 bosta obe trgovski verigi ustvarili po približno 105 milijard evrov bruto prihodkov. Do tedaj bo Aldi kraljeval na prvem mestu predvsem zaradi svoje močne navzočnosti v ZDA.
Lidl medtem vstop na ameriški trg šele načrtuje. Kot so februarja sporočili iz družbe, naj bi prvih 20 trgovin v ZDA odprli to poletje. V letu dni naj bi nato diskontni trgovec na vzhodni obali ZDA imel že sto trgovin. Sprva je sicer Lidl vstop na ameriški trg napovedoval šele za leto 2018, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Aldi je v ZDA navzoč že od leta 1976, do konca leta 2018 pa namerava svojo tamkajšnjo mrežo razširiti že na skoraj 2000 trgovin.