pištola Svet24.si

V Mariboru so po sporu med 56-letnikom in ...

prometna-nesreča, avto Svet24.si

Foto: V Radečah z avtom s ceste in na streho

tomaž-ročnik Necenzurirano

Razkrivamo: tako lokalni veljaki kupujejo ...

profimedia-0889566307 Reporter.si

Trump preživel poskus atentata, napadalec ...

primoz roglic Ekipa24.si

Velik šok! Primož Roglič je že končal dirko ...

Tanja Žagar Njena.si

Miki o Tanji: Zame je ona najlepše bitje na svetu

lora klinc primoz roglic 19 Ekipa24.si

Soproga Primoža Rogliča je po njegovem odstopu ...

Slovenija

Kdo služi na račun blejskega vintgarja?

Deli na:
Kdo služi na račun blejskega vintgarja?

Gostišče Vintgar za tako število avtomobilov nima ustreznih dovoljenj. - Foto: M.K.

Triglavski narodni park je edini narodni park v Sloveniji. Pričakovati bi bilo, da je zato vsem, ki v tem zaščitenem okolju živijo in delujejo jasno, da je osnovi cilj narodnega parka ohranitev izjemnih naravnih in kulturnih vrednosti, varovanje avtohtone narave ter edinstvenega ekosistema. A očitno poslanstvo Triglavskega narodnega parka ni jasno niti županu Občine Gorje, Petru Torkarju.

Vrnimo se na začetek. V letu 2019 iz ozadja upravljanje Gostišča Vintgar in parkirišča sredi Triglavskega narodnega parka prek svoje mame prevzame bratranec župana Občine Gorje gospod Matjaž Torkar. Matjaž Torkar je dejanski solastnik podjetja, ki najema gostišče, čeprav je v Ajpesu še vedno zapisana njegova pokojna mama.

Da je dejanski šerif, dokazujejo številna zabeležena dejanja, ki jih izvaja v gostišču (dokaze hranimo v uredništvu). Matjaž Torkar je v lokalni skupnosti dobro poznan, saj opravlja delo policista. To seveda ne bi bilo nič posebnega, če ne bi bilo parkiranje osebnih avtomobilov na tistem mestu strogo prepovedano.

Foto: M.K. - Ko je vladni inšpektor ugotovil, da gre za županove sorodnike, ni izrekel nobene globe in se celo opravičil za nevšečnosti.

Parkiranje v osrčju Triglavskega narodnega parka je namreč zelo nevarno za okolje, saj vsi vemo, da liter odpadnega olja iz avta onesnaži več kot milijon litrov pitne vode. Triglavski narodni park ima torej stroga pravila glede parkiranja osebnih avtomobilov, Gostišče Vintgar pa za tako število avtomobilov nima ustreznih dovoljenj.

To so očitno zaznali tudi okoljski inšpektorji, ki so lani celo obiskali to nelegalno parkirišče. Inšpektor je bil ogorčen nad količino avtomobilov na zaščitenem območju narodnega parka. A ko je vladni inšpektor ugotovil, da gre za županove sorodnike, ni izrekel nobene globe in se celo opravičil za nevšečnosti.

Reagiral ni niti na dejstvo, da Gostišče Vintgar ni niti priklopljeno na kanalizacijo. In še, taisti županov bratranec brez javnega naročila in brez pogodbo neodplačno pobira pakrikrnino tudi na občinskih zemljiščih pred sotesko Vintgar.

Foto: M.K. - Inšpektor je bil ogorčen nad količino avtomobilov na zaščitenem območju narodnega parka.

So v tej državi politiki varni in svobodni pred roko pravice? Ali pa je županova družina tako spretna, da del zaslužka (samo v letu 2023 kar 350.000 EUR) umazano deli s tistimi, ki sramotno pogledujejo stran?

Se bo prebudil Javni zavod Triglavski narodni park, ki v imenu Ministrstva za naravne vire in prostor, upravlja z narodnim parkom? Ni nepomembno, da so na portalu Necenzurirano.si o sedanjem direktorju Javnega zvoda Triglavski narodni park dr. Titu Potočniku (doktoriral je v Bosni in Hercegovini), ob njegovem imenovanju leta 2021 zapisali, da Janševa vlada v edini narodni park postavlja naftnega trgovca, gradbenika, svetovalca, ki je zamenjal že vrsto služb.

Na portalu so razkrili, da je bil Potočnik med letoma 2011 in 2013 zaposlen na Hypo Leasingu in nadrejen Zoranu Stevanoviću. Takratna ekipa na Hypo Leasingu je zgradila mrežo, v katero so bili vpleteni zunanji izterjevalci, varnostne službe, cenilci, preprodajalci vozil in posamezni člani vodstva. Po pritožbah več strank, ki jim je Hypo zasedel vozila in jih nato prodal po zelo nizki ceni, zaradi česar je dolžnikom še vedno ostal dolg, so v Hypo Leasingu uvedli notranjo preiskavo. Kakšne so bile ugotovitve, ni znano. V istem času pa sta družbo zapustila tako Potočnik kot Stevanović.

Foto: M.K. - Parkiranje v osrčju Triglavskega narodnega parka je namreč zelo nevarno za okolje.

Kaj ob vsem tem razmišlja minister Jože Novak? Kdaj se bo končala sramota, ki je vsem vidna, saj bližnjo sotesko Vintgar vsako leto obišče na tisoče turistov? Ti morajo sicer do soteske z električnimi avtobusi, saj se upravljalec soteske Turistično društvo Gorje zaveda, da je potrebno vplive na okolje v osrčju Triglavskega narodnega parka premišljeno zniževati. Dvojni standardi se v Triglavskem narodnem parku očitno nadaljujejo tudi pod Golobovo vlado.