Volkswagen tiguan, ki ga je vozil prejšnji predsednik uprave, za novega namreč ni bil dovolj močan. Razlog za najem prestižnega avtomobila je po mnenju vodstva Pošte upravičen, saj mora direktor »nemoteno izvajati funkcije poslovodenja«, živi v Kranju in se mora voziti v Maribor in še kam.
A direktor Cegnar je pred nekaj tedni s tem prestižnim volvom imel manjšo prometno nesrečo oziroma nekam se je z avtom prislonil in na blatniku imenitnega avtomobila povzročil nekaj prask, ki potrebujejo popravilo. Plačali ga bomo seveda davkoplačevalci, tako kot plačujemo tudi najem tega dragega avtomobila.
Tudi v računovodstvu na Pošti so osupli, ko plačujejo direktorjeve račune za gorivo. Enkrat toči dizel, drugič pa navadni bencin.
»Direktor poškodbe službenega vozila uradno ni prijavil,« pravi predstavnik za stike z javnostjo Pošte Slovenije Sandi Salkić, ko se zaradi te prometne nesreče, ki je ni bilo, dobiva na kavi. Na telefonu mi pokaže sliko poškodovanega vozila. Če bi jaz takšne prakse povzročila na svojem malem citroënu, bi me popravilo stalo nekaj sto evrov. Koliko stane popravilo blatnika na stokrat dražjem avtomobilu, ne vem. »Teh prask nismo popravljali, tako se je odločil direktor, ker gre za nepomembno malenkost,« trdi njihov predstavnik za medije, »zato iz tega nismo delali drame.«
Naslednji dan dobim tudi uradni odgovor s strani Pošte, Megi Jarc, druga predstavnica za stike z javnostjo, zanika poškodbo avtomobila: »Generalni direktor Marko Cegnar ni bil s službenim vozilom udeležen v nobeni prometni nesreči.« O praskah nič ne poroča. Niti o tem, v kakšnih okoliščinah so nastale. Morda pa je bil direktor okajen in zaradi tega ni prijavil poškodbo na službenem vozilu. Kdo bi vedel.
Tudi v računovodstvu na Pošti so osupli, ko plačujejo direktorjeve račune za gorivo. Enkrat toči dizel, drugič pa navadni bencin. O nenavadnem točenju goriva Megi Jarc zapiše tole: »Generalni direktor službeno kartico Pošte Slovenije uporablja izključno za točenja goriva v osebno službeno vozilo in v nadomestna vozila, če je službeno osebno vozilo morebiti na popravilu, pregledih, čiščenju in podobno.« Kolikokrat se je v zadnjem letu prestižni volvo pokvaril, da so morali najemati nadomestna vozila, tega pa ni povedala.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24