Radi imamo domače, Z'dežele, Spoštujmo, kar je naše, slovensko, Kupujmo domače ali Kakovost iz Slovenije, to so samo nekatere akcije slovenskih podjetij, ki potrošnika prepričujejo, da je lokalno pridelana hrana najboljša in ga nagovarjajo, naj kupuje slovensko hrano. Kljub temu se je naše ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) odločilo za samostojno in pregrešno drago kampanjo Naša super hrana. Namigujejo, da je minister Dejan Židan s tem pravzaprav za svojo stranko (SD) že zakupil medijski prostor za volitve prihodnje leto.
V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o tem, koliko je davkopačevalce stala kampanja; o očitkih, da Židan začne kampanje tako, da se vedno ujamejo z volitvami; zakaj SD kot stranka ne posluje prav zgledno; o javnem naročilu, namenjenem samo za privilegirane; o smešnih ciljih, ki jih mora zadeti kampanja; o denarju, ki gre večinskim medijem.
Volilni bankomat: Komu je Dejan Židan razdelil 3 milijone EUR
12. mar. 2017 20:00 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017
Poznavalci pravijo, da je minister Dejan Židan z razkošno kampanja Naša super hrana pravzaprav zase in SD zakupil medijski prostor za parlamentarne volitžve.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke