Prevzem bo Zemanti omogočil rast poslovanja in pospešeno globalno širitev, njihova platforma Zemanta one pa bo tudi po prevzemu nadaljevala svojo pot kot samostojna spletna storitev, so sporočili iz Zemante.
Nov mejnik v razvoju Zemante, enega prvih slovenskih startup podjetij, so obeležili na včerajšnjem dogodku v Ljubljani, s katerim so hkrati proslavili tudi 10. obletnico delovanja podjetja. Zemanto s sedežem v New Yorku sta namreč leta 2007 ustanovila nekdanja novinarja in hektivista Boštjan Špetič in Andraž Tori, danes pa je podjetje eden vodilnih ponudnikov tehnoloških rešitev za programatično domorodno oglaševanje.
"Gre za oglaševanje, ki se trudi biti prijaznejše do uporabnika, saj se pojavlja na mestih, kjer uporabnik pričakuje nove vsebine in ne prekinja branja, kot to pogosto počne običajno digitalno oglaševanje s pojavnimi okni ali prekinitvami video vsebin z oglasi," je za STA razložil Tori.
S podjetjem Outbrain so v slovenskem podjetju začeli sodelovati že v sredini leta 2016, to sodelovanje pa je bilo podlaga za začetek pogovorov o prevzemu. Kot je pojasnil Tori, so se za prodajo Zemante odločili, ker menijo, da lahko skupaj dosežejo boljše rezultate. Tori se nadeja, da bo prodaja pozitivno vplivala tudi na domačo startup sceno in ji dala dodaten zalet.
"Ponosni smo, da smo v Ljubljani zgradili produkt in tehnologijo, ki se bo sedaj uporabljal globalno in spreminjal spletno krajino na bolje," pa je ob prevzemu povedal drugi soustanovitelj in produktni direktor Boštjan Špetič.
"Že s prvim produktom, pametnim pomočnikom za blogerje, smo orali ledino v svetovnem smislu in ga lani prav tako uspešno prodali v ZDA. Mislim da je ta prevzem odlična novica za slovenski startup ekosistem, saj smo prvič izkusili celoten življenjski cikel modernega globalnega startupa z uspešnim zaključkom," je dejal.
Prevzem bo Zemanti omogočil rast poslovanja z obstoječimi strankami - blagovnimi znamkami, agencijami in založniki - in pospešeno globalno širitev. Celotna ekipa in vodstvo bo nadaljevalo z delom, razvojni oddelek Zemante bo še naprej deloval v Sloveniji, Zemanta pa bo s prevzemom postala prvi razvojni center podjetja Outbrain izven Izraela.
Podjetju Outbrain bo prevzem odprl mnogo novih zmožnosti, je za STA povedal soustanovitelj podjetja Outbrain Ori Lahav. "Predvsem pa smo tu našli ekipo, s katero se dobro razumemo ter ki je željna uspeha, je dodal Lahav.
Outbrain je svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin, ki predlaga več kot 250 milijard personaliziranih vsebin mesečno, s čimer vsak mesec doseže približno pol milijarde uporabnikov po svetu. Med založniki, ki trenutno uporabljajo Outbrainovo platformo so tudi CNN, ESPN, Time Inc., Le Monde, Fox News, The Guardian, SPH, The Telegraph, New York Post, Sky News, TF1, Conde Nast, Bild, Orange and L'Equipe.
Podjetje s sedežem v New Yorku je bilo ustanovljeno leta 2006. Pisarne podjetja se nahajajo po celem svetu, med drugim na več lokacijah v ZDA, Združenem Kraljestvu, Izraelu, Singapurju, na Japonskem in v Avstraliji.
Uspeh slovenskega startupa: Outbrain je kupil Zemanto
26. jul. 2017 6:00 Osveženo: 10:03 / 09. 8. 2017
Svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin Outbrain je podpisom pogodbe ta teden postala lastnik slovenskega startupa Zemanta.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke