Revija Reporter
Slovenija

TV Slovenija nabrisala POP TV: Tilen Artač in Prevca premagali Skrito v raju

Marko Medvešek
33 3.848

23. apr. 2025 6:00 Osveženo: 7:51 / 23. 4. 2025

Deli na:

Tilen Artač

Jaka Zorman

Na nacionalni RTV si manejo roke ob gledanosti svojih programov v marcu: zahvaljujoč smučarskim skokom in drugim športom ter Tilnu Artaču in oddaji Kaj dogaja so premagovali komercialno POP TV – popolnoma pa so jo povozili v planiškem vikendu.

Sijajen zaključek sezone skakalcev z velikimi uspehi Nike in Domna Prevca je prinesel dvig gledanosti TV Slovenija ob koncu meseca marca. Planica in druge skakalne tekme so ob podpori drugih zimskih športov in atletike gledalce pritegnile k ogledu zlasti drugega programa TV Slovenija, na prvem pa sta se najbolj izkazala sobotni oddaji, kviz Joker in Kaj dogaja, ki sta bila gledalcem občutno zanimivejša od ne najbolj novih filmov na sporedu POP TV.

Gledanost komercialne televizije »nosijo« predvsem oddaja 24ur, serija Skrito v raju in resničnostni šov Masterchef Slovenija. Šest ali sedem let stari filmi, ki jih na POP TV predvajajo v elitnem večernem terminu ob koncu tedna, gledalcem niso prav zanimivi in raje gledajo originalne program nacionalne televizije.

Zanesljiv nedeljski adut slednje je tudi oddana Ljudje in zemlja med 12. in 13. uro, ki je, če na sporedu ni športa, ob nedeljah najbolj gledana vsebina slovenskih televizij čez dan, prehitijo jo šele večerne oddaje

Tudi ko gre za gledanost čez dan je TV Slovenija nekajkrat prehitela POP TV, katere številke so se dvignile šele okoli 19. ure zvečer u omenjenim triom oddaj. Ob nedeljah je za gledanost POP TV delala še oddaja Delovna akcija.

Nedelja 30. marca je nacionalni televiziji prinesla celo rekorden odziv gledalcev v marcu – kar 34,4-odstotno gledanost je imela na vrhuncu Planice okoli 11. ure dopoldne (v celoti pa kar 78-odstotni delež vseh slovenskih gledalcev v tem terminu). TV Slovenija je POP TV tisto nedeljo (pa še kak drug dan) krepko posekala tudi v segmentu geldalcev med 18. in 49. letom starosti, ki je oglaševalcem najbolj zanimiv.

Podobno je bilo oba dva dneva pred tem, ko so bili prenosi poletov iz Planice televizijski dogodek dneva in tedna. Obakrat je bila gledanost planiškega dogajanja več kot 20-odstotna, POP TV pa je v vsem vikendu le enkrat, z nedeljsko Delovno akcijo, prebila mejo 15 odstotkov.

OBJAVLJAMO NEKAJ MERITEV GLEDANOSTI SLOVENSKIH TELEVIZIJ OB KONCU MARCA