Dražbe se je udeležilo kar 89 kupcev iz Slovenije in tujine, prodanih je bilo 149 vozil. Na račun se je nekaj mesecev po začetku stečaja nateklo okoli štiri milijone evrov, še enkrat več, kot je bila izklicna cena. Med večjimi kupci so bili nemški podjetnik Josef Rädlinger, ki izdeluje lesene hiše, nemški podjetji Auto-Henze in Truckport, od Slovencev je največ tovornjakov kupil Janko Turnšek, ki je lani družbo Elektro Turnšek prodal Telemachu.
Vendar Turnšek tovornjakov ni potreboval samo zase, temveč na nadaljnjo prodajo. Večina kupljenih tovornjakov in druga mehanizacija namreč ponujajo kupcem na spletni strani podjetja FIIC (First Investment and International Company), ki deluje v afriški državi Sierra Leone. Kot izvršni direktor se je avgusta leta 2012 v lokalnem časopisu predstavil Jenko Turnsuk, ki je afriškim gasilcem podaril vozilo iz Slovenije. Gre seveda za Janka Turnška, ki je takrat dejal, da se veseli sodelovanja z vlado te zahodnoafriške države, namestnik ministra za notranje zadeve Raymond Kabia pa se mu je zahvalil za prijazno gesto. Podjetje ima sedež v mestu Rokel, kjer so med drugim tudi kamnolom, cementarna in proizvodni obrati. Na spletni naslov podjetja smo poslali vprašanja, vendar odgovorov do konca redakcije nismo prejeli. Sicer naj bi podjetje FIIC v Sierra Leoni gradilo vojaški kompleks za nastanitev in usposabljanje vojakov in častnikov te afriške države, na spletni strani pa ponujajo v nakup tovornjake še enega gradbenega velikana v stečaju – Cestnega podjetja Maribor (CPM).
Tudi osebni avtomobili, ki so bili v lasti SCT, so dobro prodajali. V dveh urah je bilo leta 2011 prodanih 70 avtomobilov, stečajni upravitelj pa je dobil okoli 0,3 milijona evrov. Večina tega denarja je takrat bila za poplačilo stroškov stečaja.
VEČ V TISKANI IZDAJI IN V TRAFIKI ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE.