Ko je novembra 2008 na ameriških predsedniških volitvah zmagal Barack Obama, so številni politični analitiki in medijski strokovnjaki poudarjali pomen facebooka in že pozabljenega myspacea. Nekateri so volitve leta 2008 celo razglasili za facebookove. Z družbenimi omrežji je Obama uspešno nagovarjal mlade volivce, ki so bili takrat prevladujoči uporabniki teh omrežij.
V tiskani izdaji in v Trafiki24 več o politikih z največ sledilci na družbenih omrežjih; o razliki med načinom delovanja in učinkom Twiterja in Facebooka; o newyorškem kralju Tviterja in kdo je čivkajoči moški iz Ljubljane; kakšna je dejanska moč družbenih omrežij in koliko bodo vplivala na volilni izid; zakaj so klasični mediji, zlasti televizija, še vedno pomembni; katera družbena omrežja so pomembna za nagovarjanje še neopredeljenih volivcev; bi bilo treba na družbenih omrežjih vzpostaviti merila, ki bodo omogočila normalno komunikacijo?
To so najvplivnejši politiki na družbenih omrežjih
11. mar. 2018 20:00
Kako pomembno vlogo pri širjenju političnih sporočil in nagovarjanju volivcev bodo pred letošnjimi parlamentarnimi volitvami imela tudi družbena omrežja? Ta v zadnjih letih postajajo vse bolj vplivna, nekateri menijo, da že odločilna.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke