Navedenih sporočil ne posreduje Telekom Slovenije, gre za zlorabo identitete blagovne znamke Telekom Slovenije, pojasnjujejo.
Lažna sporočila so napisana v slabi slovenščini, v njih pošiljatelj poziva uporabnika, da prebere pomembno obvestilo. To ga nato s povezavo preusmerja na lažno spletno stran za prijavo, ki zahteva posredovanje uporabniškega imena in gesla.
Čeprav je spletna stran, ki se pri tem uporabnikom odpre, vizualno podobna spletni strani za prijavo v e-pošto Telekoma Slovenije, je kar nekaj znakov, ki kažejo na to, da je stran lažna. Najočitnejši je ta, da se stran ne nahaja na pravem naslovu: https://prijava.siol.net/posta/.
V Telekomu uporabnikom svetujejo, naj na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in naj ne sledijo povezavam, navedenih v sporočilih, predvsem pa nikakor komurkoli ne posredujejo osebnih podatkov, uporabniških imen ali gesel.
Ko takšne primere zaznajo, v Telekomu od upravljalcev platforme vedno zahtevajo, da sporno spletno stran nemudoma odstranijo. Za dodatne informacije in pomoč so uporabnikom na voljo na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova info@telekom.si.
Telekom opozarja na nova lažna e-poštna sporočila
5. maj. 2017 9:34 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017
Telekom Slovenije opozarja uporabnike njihove spletne pošte na lažna e-poštna sporočila, ki zahtevajo posredovanje uporabniškega imena in gesla.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke