Tako smo bili priča odstopu ministra za okolje in prostor zaradi suma korupcije, umaknjeni kandidaturi za ministra za javno upravo zaradi nezadostne predstavitve na parlamentarnem odboru, odhodu državnega sekretarja v kabinetu predsednika vlade zaradi suma oškodovanja davčne blagajne in odhoda poslanca iz poslanske skupine LMŠ zaradi odtujitve sendviča.
Taka odločna in načelna drža premierja je ne samo osvežujoča za slovenski politični prostor, temveč tudi razodeva, da premier pri razrešitvi takih situacij uspešno operira in celo narekuje igro na političnem parketu. Pri delu vlade si pozitivno oceno zasluži predlagana sprememba pokojninske zakonodaje, ki bi med drugim z ureditvijo dvojnega statusa upokojencev omogočila višanje odstotka delovno aktivne populacije v starosti nad 55 let, kar bi tako omogočilo dostojnejše pokojnine vseh upokojencev.
Negativna ocena vlade pa se v prvi vrsti nanaša na neuspešno ureditev zdravstvenega sistema, kjer državljani pričakujemo večjo kakovost in dostopnost storitev, država pa bi morala zagotoviti finančno vzdržnost sistema tudi s tem, da bi vzpostavila sistema za bolj kakovostno izvajanje javnih naročil in zajezila korupcijo. Drugi del negativne ocene vlade se nanaša na neuspešno pripravo državnega proračuna na bistveno poslabšanje ekonomskih razmer, ki jih pričakujemo v letih 2020 in 2021.
Kljub močni finančni injekciji lanske prodaje deleža v NLB Šarčeva vlada pri noveli zakona o izvrševanju proračuna ni naredila domače naloge. Izgovor, da tudi vlada med letoma 2004 in 2008 državo ni pripravila državo na krizo, ne bo v pomoč državljanom, ko se bodo primorani spopasti z veliko večjimi udarci prihajajoče krize prav zato, ker Šarčeva vladna ekipa ni delovala modro in dolgoročno.