stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

masterchef, 10 Njena.si

Teden dni premora za MasterChef Slovenija

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Sprenevedanje Lidla: prodajajo nam šunko, pirhe, hren in druge »občutke pomladi«, velike noči pa nočejo niti omeniti!

Deli na:
Sprenevedanje Lidla: prodajajo nam šunko, pirhe, hren in druge »občutke pomladi«, velike noči pa nočejo niti omeniti!

Veletrgovec Lidl nadaljuje z bizarnim ignoriranjem krščanskih praznikov v svoji praznični ponudbi – vsaj ko gre za poimenovanje praznika.

Pred bližnjo veliko nočjo Lidl kupce vabi z akcijskimi cenami za »občutke pomladi«, med katerimi so na reklamnih prospektih izpostavljeni šunka, pirhi, potica in druge jedi, ki jih v Sloveniji povezujemo z velikonočnimi prazniki. In čeprav očitno računajo na kristjane kot kupce, so se izognili omembi krščanskega praznika velike noči.

Ignorantski, sprenevedav odnos Lidla do krščanstva ni novost. Pred leti so si privoščili brisanje križev s fotografije grških cerkva, ki so krasile embalažo Lidlovih grških jogurtov. Pater Branko Cestnik je opozoril, da ga je prav to odvrnilo od nakupovanja pri tem trgovcu.

Še ob zadnjem božiču so kupcem ponujali vso možno božično hrano ter svoje reklamne kampanje gradili na božični ikonografiji, a namesto veselega božiča so kupcem zaželeli samo sproščene praznike z argumentom, da skoraj sočasno z božičem praznujemo še dan samostojnosti in enotnosti ter novo leto, zato so vse tri združili v  eno voščilo.

Početje slovenskega Lidla je še posebej vpadljivo ob dejstvu, da recimo v sosednjih Avstriji in na Hrvaškem veletrgovec v svojih prazničnih reklamnih sporočilih nima težav s priznavanjem božiča. Le v Sloveniji so krščanski prazniki tako očitno prezrti, seveda pa se Lidl ne brani denarja vernikov.