Sprenevedanje Lidla: prodajajo nam šunko, pirhe, hren in druge »občutke pomladi«, velike noči pa nočejo niti omeniti!
29. mar. 2023 10:40 Osveženo: 10:48 / 29. 3. 2023


Veletrgovec Lidl nadaljuje z bizarnim ignoriranjem krščanskih praznikov v svoji praznični ponudbi – vsaj ko gre za poimenovanje praznika.
Pred bližnjo veliko nočjo Lidl kupce vabi z akcijskimi cenami za »občutke pomladi«, med katerimi so na reklamnih prospektih izpostavljeni šunka, pirhi, potica in druge jedi, ki jih v Sloveniji povezujemo z velikonočnimi prazniki. In čeprav očitno računajo na kristjane kot kupce, so se izognili omembi krščanskega praznika velike noči.
Ignorantski, sprenevedav odnos Lidla do krščanstva ni novost. Pred leti so si privoščili brisanje križev s fotografije grških cerkva, ki so krasile embalažo Lidlovih grških jogurtov. Pater Branko Cestnik je opozoril, da ga je prav to odvrnilo od nakupovanja pri tem trgovcu.
Še ob zadnjem božiču so kupcem ponujali vso možno božično hrano ter svoje reklamne kampanje gradili na božični ikonografiji, a namesto veselega božiča so kupcem zaželeli samo sproščene praznike z argumentom, da skoraj sočasno z božičem praznujemo še dan samostojnosti in enotnosti ter novo leto, zato so vse tri združili v eno voščilo.
Početje slovenskega Lidla je še posebej vpadljivo ob dejstvu, da recimo v sosednjih Avstriji in na Hrvaškem veletrgovec v svojih prazničnih reklamnih sporočilih nima težav s priznavanjem božiča. Le v Sloveniji so krščanski prazniki tako očitno prezrti, seveda pa se Lidl ne brani denarja vernikov.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke